مشاور وزیر بهداشت در امور خیرین منصوب شد
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، متن حکم سعید نمکی به شرح زیر است:
 
جناب آقای دکتر شاهین محمد صادقی
 
با توجه به سوابق ارزشمند علمی و اجرایی جنابعالی، بدینوسیله به عنوان مشاور اینجانب در امور خیرین منصوب می شوید.
امید است با لطف الهی و بهره گیری از مشارکت و استفاده از کلیه ظرفیتهای خیرین، سازمانهای مردم نهاد و انجمن های مردمی در انجام امور محوله موفق و موید باشید.

محورهای زیر به عنوان اهم انتظارات از همکاری با جنابعالی مورد انتظار است:

1_ ساماندهی مشارکتهای مردمی در حوزه سلامت و استفاده از ظرفیت های خیرین و موسسات خیریه و سازمانهای مردم نهاد، بویژه مجمع خیرین سلامت و همچنین شرکتها و بنگاههای اقتصادی در راستای مسئولیت اجتماعی مبارزه با کرونا در کلیه عرصه های بهداشتی، درمانی بخصوص مراکز بیمارستانی.

2_ برنامه ریزی به منظور جلب مشارکت ایرانیان خارج از کشور و بالابردن سطح فعالیت های بین المللی سازمانهای مردم نهاد و موسسات خیریه.

3_ استفاده از ظرفیت سمن های فعال در حوزه بین الملل و همچنین خیرین حقیقی به صورت انفرادی در داخل و خارج از کشور و استفاده از تجارب آنان در ایجاد هماهنگی و همکاری بین بخشی به منظور هدایت صحیح کمکهای مردمی.

بدیهی است کلیه معاونین و مدیران این وزارت در برآورد اهداف خیرخواهانه مساعدت لازم خواهند نمود.

ضروریست کلیه کمک های نقدی و غیرنقدی با نظارت هیات سه نفره متشکل از جنابعالی، معاونت محترم توسعه مدیریت و منابع و مدیرکل محترم دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات در راستای اهداف مقدس خیرین عزیز هزینه و گزارش آن به اینجانب ارائه گردد. وب‌دا

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.