پیام رییس کمیته بین‌المللی صلیب سرخ به رییس جمعیت هلال احمر
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، در متن پیام پیتر مائورر خطاب به کریم همتی همتی آمده است:

 از طرف کمیته بین­‌المللی صلیب سرخ اجازه می­‌خواهم تا مراتب صمیمانه­‌ترین تبریکات خود را به مناسبت انتصاب جنابعالی به عنوان ریاست جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، به حضور ابلاغ نمایم. اطمینان دارم که تجارب پیشین شما به عنوان یک مدیر ارشد، ظرفیت بالای جمعیت ملی متبوع در بخش خدمات درمانی و تعهد نیروهای داوطلب و رسمی آن سازمان، در چنین اوضاع سختی منبع ارزشمندی برای آن کشور خواهد بود.

ما در کمیته بین­‌المللی صلیب سرخ در همکاری نزدیک با فدراسیون بین­‌المللی جمعیت­‌های ملی صلیب سرخ و هلال احمر (IFRC) تمامی تلاش خود را مبذول خواهیم داشت تا در طول بحران کووید 19 حمایت­‌های لازم را از شما به عمل آورده و سعی می­‌کنیم تا به عنوان ارکان نهضت بین­‌المللی صلیب سرخ و هلال احمر روابط خود را با شما هر چه مستحکم­‌تر نماییم. همچنین بدین وسیله با تمامی کسانی که عزیزان خود را در اثر این بیماری از دست داده­‌اند ابزار همدردی می­ کنیم، به خصوص با خانواده­‌های کادر درمانی و امدادگران.

در پایان از این فرصت استفاده کرده و بهترین آرزوهای خود را در سال جدید بدرقه راه شما و تمام همکاران‌تان می­‌کنم. امید است که سال جدید برای شما سالی باشد مملو از سلامتی و کامیابی. ایسنا

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.