شیوع کرونا اولین بحران جهانی در صد سال اخیر است
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، محمد حسین قربانی در رابطه با انتشار خبری مبنی بر اینکه کره‌جنوبی برای ارسال کمک به ایران از آمریکا مجوز دریافت کرده است گفت: ایران همواره در شرایط بحرانی پیشتاز ارسال کمک‌های انسان دوستانه به کشورهای آسیب دیده بوده است. حتی در بحران کرونا هم ایران اولین کشوری بوده که به چین کمک کرده است.

نائب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ادامه داد: ایران آماده پذیرش کمک‌های انسان‌دوستانه کشورها است، دروازه‌های ایران به روی کشورها برای ارسال کمک‌های انسان‌ دوستانه بسته نیست و تنها اعلام کردیم که نیازی به کمک‌های آمریکایی برای مقابله با کرونا نداریم. اگر دولت آمریکا می‌خواهد به ایران کمکی کند، تحریم‌های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی را بردارد.

وی افزود: تحریم غذا و دارو در شرایط بحرانی و جنگ بر خلاف پروتکل‌های بین المللی است، آمریکا نه تنها تحریم‌های ایران را در شرایط بحرانی کرونا کاهش نداد، بلکه تحریم‌هایی هم به آن اضافه کرد و این نشان می‌دهد که حس انسان دوستانه در حکام آمریکایی وجود نداشته و حرف و عملشان با یکدیگر در تضاد است. بی‌تردید افکارعمومی دنیا این بدرفتاری ها را مشاهده کرده و قضاوت می‌کند

به گزارش خبرگزاری خانه ملت قربانی در پایان تاکید کرد: ملت ایران با همت، پشتکار و حضور یک‌پارچه گروه‌های جهادی، ارتش، سپاه و نیروی انتظامی در کنار کادر درمانی، توانست در مهار بحران شیوع کرونا سربلند بیرون بیاید، ما از کمک‌های بشر دوستانه هر کشوری از جمله کره‌جنوبی استقبال می‌کنیم و امیدواریم حس تعاون و همکاری بین همه ملت‌ها و دولت‌ها به وجود بیاید چرا که شیوع کرونا در صد سال اخیر اولین بحران جهانی بوده است.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.