مراحل ثبت نام پوشش اجباری بیمه سلامت همگانی
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، محمد هاشمي گفت: تمام افراد بدون پوشش بیمه ای می توانند از طریق ورود به سامانه بیمه شدگان یا سایت https://eservices.ihio.gov.ir/isc  درسامانه ارزیابیِ وسع، ثبت نام و دفترچه بیمه دریافت کنند.

وي افزود: متقاضيان پس از ورود به سامانه و انتخاب گزينه ثبت نام بايد به اطلاعيه ها در مورد بيمار خاص و صندوق روستائيان توجه داشته باشند و با وارد كردن كد ملي و مقدار كد تصويري موجود در سامانه نسبت به ساير مراحل ثبت نام اقدام كنند.

مديركل روابط عمومي و امور بين الملل سازمان بيمه سلامت گفت: در مرحله دوم پس از وارد كردن مشخصات سرپرست بايد گزينه درخواست پوشش بيمه اي انتخاب شود، در مرحله بعد نيز پس از وارد كردن اطلاعات جغرافيايي متقاضي و زدن كليد ثبت بايد نسبت به پرداخت هزينه پوشش بيمه اي و يا درخواست ارزيابي وسع اقدام شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان بیمه سلامت هاشمی در پایان اضافه کرد: ثبت اعضاي خانوار و يا تائيد فرم تعهد مربوط به ثبت نام تمامي اعضاي خانوار و پس از آن مراجعه به دفاتر پيشخوان طرف قرارداد و يا انتظار يك ماهه به منظور دريافت پيامك نتيجه ارزيابي وسع از ديگر مراحل ثبت نام است.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.