راه‌اندازی آکادمی مجازی علوم تغذیه و صنایع غذایی
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، انستیتو علوم تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور، با توجه به شیوع بیماری کرونا نسبت به راه‌اندازی آکادمی مجازی علوم تغذیه و صنایع غذایی اقدام کرده است.

آکادمی مجازی علوم تغذیه و صنایع غذایی به منظور برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی مرتبط از چندین ماه قبل طراحی و ساماندهی شده و در این ایام به بهره‌برداری رسید.

اساتید متقاضی برگزاری کلاس‌های آنلاین می‌توانند طبق برنامه کلاسی که از ابتدای ترم طراحی شده بود، در ساعات مربوطه به صورت آنلاین نسبت به برگزاری کلاس خود از این طریق اقدام کنند. این کلاس‌ها با تنظیمات صورت گرفته ضبط می‌شود و از آنجا که محور ارزیابی‌های آموزشی توسط دانشگاه سامانه نوید است، بلافاصله پس از برگزاری در سامانه نوید بارگذاری می‌شود.

بر اساس اعلام انستیتو علوم تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور، سالن وب کنفرانس انستیتو و دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی نیز از ابتدای اردیبهشت ماه راه‌اندازی شده است.

اساتید و دانشجویان علاقه‌مند پس از هماهنگی با معاونت آموزشی مرکز می‌توانند از امکانات این سالن برای برگزاری جلسات دفاع از پایان‌نامه‌های دانشجویی بهره‌مند شوند. بدیهی است حضور فیزیکی استاد راهنما و دانشجو ضروری است و سایر افراد می‌توانند به‌صورت آنلاین در جلسه حضور  داشته باشند. ایسنا

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.