همکاری بین‌المللی در زمینه فناوری دیجیتال برای کمک به غلبه بر کووید - ۱۹ ضروری است
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، آنتونیو گوترش در این پیام تصریح کرده است: فناوری اطلاعات می تواند به عنوان روزنه امید، میلیاردها انسان را در سراسر جهان به هم متصل کند.

دبیرکل سازمان ملل متحد ادامه داد: در زمان همه گیری کووید ۱۹، این ارتباطات با عزیزان، با مدارس و دانشگاه ها، با محل های کار، با متخصصان مراقبت های سلامت و تدارکات ضروری مهم تر از همیشه است.

وی افزود: اتحادیه بین المللی مخابرات همکاری خود را با جامعه فناوری اطلاعات و ارتباطات و کارگزاری های سازمان ملل متحد برای کمک به مدیریت و پایان دادن به این بحران و بهبودی بهتر ادامه می دهد.

گوترش گفت: فن آوری های جدید، از جی ۵ و داده های کلان گرفته تا رایانش ابری و هوش مصنوعی، ابزاری قدرتمند برای مقابله با چالش های مهم جهان، از جمله این بیماری همه گیر هستنداست. کسی نادیده انگاشته نشود یعنی هیچکس نباید بدون اینترنت باشد.

به گزارش ایرنا دبیرکل سازمان ملل متحد در پایان اضافه کرد:‌ روز جهانی جامعه اطلاعات و ارتباطات به ما یادآوری می کند که همکاری بین المللی در زمینه فناوری دیجیتال برای کمک به غلبه بر کووید ۱۹ و دستیابی به دستور کار ۲۰۳۰ برای توسعه پایدار ضروری است.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.