بسیاری از بیماران کرونا در خوزستان به دلیل کمبود تخت، پذیرش نشدند
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، عباس پاپی‌زاده وضعیت شیوع کرونا در استان خوزستان را نگران کننده دانست و گفت: مردم استان خوزستان به اندازه کافی آب برای شستشو نداشته و همین موضوع و رعایت کامل مسائل بهداشتی را با مشکل مواجه می‌کند. از طرفی به دلیل برداشت اشتباه در خصوص سفید بودن استان خوزستان از ویروس کرونا، موجب افزایش سفرها به این استان و شیوع گسترده کرونا شد.

نماینده مردم دزفول در دوره دهم مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم تحت تاثیر اطلاع‌رسانی‌های غلط در خصوص رفتار کرونا در فصل گرما قرار گرفتند و محدودیت‌های بهداشتی را رعایت نکردند، درحالی که کرونا در روزهای گرم سال و در دمای 45 درجه خوزستان شروع به طغیان کرده است.

وی با اشاره به کمبود امکانات بهداشتی و درمانی در استان خوزستان افزود: بسیاری از  بیماران کرونا که باید در بیمارستان‌ها بستری و مراقب شوند به دلیل کمبود امکانات و تخت بیمارستانی پذیرش نشدند، تردد این افراد در معابر و محافل موجب شکست قرنطینه و گسترش کرونا شد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت پاپی‌زاده در پایان با اشاره به اقدامات موثر استاندار خوزستان برای جلوگیری از شیوع کرونا در استان خوزستان، اظهار کرد: اقدامات بسیار خوبی برای مبارزه با کرونا در این استان صورت گرفته اما برای مقابله با این ویروس نوپدید به کمکی در سطح ملی نیاز داریم.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.