آماده باش نیروهای امدادی استان‌های تهران و مازندران
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، سید مصطفی مرتضوی با اشاره به وقوع  زلزله در استان تهران و در منطقه دماوند و رودهن اظهار داشت: بزرگی این زلزله ٤ ریشتر و در عمق ١٢ کیلومتری زمین و در ساعت ١٣:٤١  به وقوع پیوست.

سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر ادامه داد: 2 تیم ارزیاب از شهرستان دماوند و یک تیم ارزیاب از شهرستان آمل به این منطقه اعزام شدند، به نیروهای سازمان امداد و نجات در استان‌های تهران و مازندران آماده باش داده شده است.

همچنین ابراهیم تاجیک نوری معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران در ارتباط زنده اینستاگرامی گفت: زلزله اخیر بین استان تهران و مازندران  به وقوع پیوسته است و شهرهای پردیس، دماوند و شمال شهرستان شمیرانات بیشترین تأثیر را داشتند، این زلزله تلفاتی نداشته است.

وی افزود: یک تیم ارزیاب از پردیس و 2 تیم ارزیاب نیز از دماوند به این منطقه اعزام شدند؛ ضمن اینکه در دماوند و پردیس اعلام وضعیت قرمز، در شهرستان‌های معین شهرستان دماوند اعلام وضعیت نارنجی و در شهرهای استان تهران اعلام وضعیت زرد شده است.

به گزارش فارس معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران در پایان اضافه کرد: تیم‌های واکنش سریع  استان تهران در آماده باش هستند و 50 تیم جستجو امداد و نجات در استان تهران در آمادگی قرار دارند، تاکنون گزارشی در خصوص خسارت جانی در شهرهای پردیس و دماوند نداشته‌ایم.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.