شهرهای وضعیت قرمز را قرنطینه کنید
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، جلال محمودزاده در تذکر شفاهی خود گفت: برخی شهرها در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند، در این بین شهرستان مهاباد نیز در وضعیت بسیار نامناسب به سر می برد.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی افزود: در حال حاضر در تنها بیمارستان مهاباد حدود 140 نفر از بیماران کرونایی بستری هستند، هر روز شاهد فوت مردم در مهاباد هستیم. چرا نباید رئیس جمهور فکر اساسی برای شهرها با وضعیت قرمز همانند مهاباد کند؟

وی در ادامه مطرح کرد: پرستاران و کادر پزشکی، همکاران شبکه بهداشت و درمان مهاباد، خیرین دلسوز شهرستان و مسئولین امر در طول مبارزه چند ماهه با این بیماری سنگ تمام گذاشته‌اند اما دولت هیچ اقدامی نکرده است.

محمودزاده با اشاره به موضوع قرنطینه شهرهای وضعیت قرمز مطرح کرد: چرا شهرهایی با وضعیت قرمز قرنطینه نمی‌شوند و خسارات مالی ناشی از تعطیلی بازار را هیأت دولت به عهده نمی‌گیرد؟ قرار بود اقساط بانکی کسبه و بازاریان و کارآفرینان حداقل 4 ماه به تعویق بیفتد ولی بانک‌ها به آن عمل نکردند. قرار بود تسهیلات ارزان قیمت به مشاغل مختلف که در موضوع کرونا به شدت دچار ضرر و زیان شده‌اند، پرداخت شود اما عملی نشده است.

نماینده مردم مهاباد در مجلس تأکید کرد: پرسنل بیمارستان خسته و با کمبود امکانات مواجه هستند، چرا نباید نیروهای تازه نفس به بیمارستان‌ها همانند بیمارستان مهاباد تزریق شود؟

محمودزاده تأکید کرد: آقای رئیس جمهور اگر احساس مسئولیت نسبت به مردم دارید و به سوگندی که خوردید پایبند هستید، شهرهایی مانند مهاباد را با تأمین امکانات مالی قرنطینه کنید. ادارات و بانک‌ها و مشاغل پررفت و آمد را برای مدتی تعطیل کنید اما خسارات مردم را بپردازید، تجهیزات بیمارستانی را فراهم کنید.

وی در پایان تصریح کرد: آقای رئیس جمهور مردم مهاباد بیش از 74 درصد به شما رأی داده‌اند، این به دور از اخلاق است که مردم این شهر را در مقابل بیماری خطرناک کرونا تنها رها کرده‌اید.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.