بیانیه کمیسیون بهداشت برای تقدیر از مدافعان سلامت در مبارزه با کرونا
به گزارش خبرگزاری پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، متن بیانیه به شرح زیر است:

قال امیرالمؤمنین علی (علیه السلام): لا رزیه اعظم من دوام السقم / هیچ مصیبتی بزرگتر از تداوم بیماری نیست

مدت زمانی است که مردم شریف ایران دچار بیماری کرونا شده اند، متأسفانه پدیده جهانگیر این ویروس منحوس تاکنون تلفات جانی، مالی و اجتماعی فراوانی از خود به جای گذاشته و همچنان سلامتی آحاد مردم را تهدید می کند و کسب و کار عده ای از هم میهنان به خصوص قشر آسیب پذیر را با مشکلات جدی روبرو کرده است. کمیسیون بهداشت و درمان مجلس یازدهم شورای اسلامی در آغازین روزهای فعالیت خود، ضمن تسلیت به خانواده های آسیب دیدگان کرونا به ویژه خانواده های معزز شهدای مدافع سلامت، معرانه از مردم شریف و نجیب درخواست می کند با ادامه رعایت ضوابط علمی، دستورات بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی برای پیشگیری و غلبه بر این بیماری گام های مؤثر و اساسی بردارند.

اکنون جا دارد از ایثار و فداکاری کادر سلامت کشور در همه شهرستانها و پهنه ایران عزیز و همه مراکز درمانی، پزشکان، پرستاران، بهیاران، پیراپزشکان، بهورزان و کادر بهداشتی و آزمایشگاهی، اورژانس و نیروهای نظامی، انتظامی، بسیج و فعالان اداری و ستادی و جهادی و خیرین سلامت مردمی در عرصه مقابله با گرونا تشکر و قدردانی شود. 

بی شک این جهاد و از خودگذشتگی مدافعان سلامت همچون مدال زرینی بر سینه جامعه پزشکی در تاریخ این مرز و بوم خواهد ماند و یادآور خاطره حضور مجاهدان جامعه پزشکی در جبهه های نبرد حق علیه باطل و کمک رسانی به رزمندگان دفاع مقدس می باشد. قطعا مردم و نسل آینده از وجود مجاهدان حوزه سلامت بر خود خواهد بالید و قدردان زحمات خانواده های ایثارگران على الخصوص مدافعان سلامت خواهند بود و البته اجر و ثواب ایثار شما با خداوند متعال است. مجلس شورای اسلامی و کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ضمن تشکر از تمامی دست اندرکاران ستاد ملی مبارزه با کرونا و تمامی ستادهای استانی و منطقه ای، خاطر نشان می کند، همواره در کنار مردم و با مردم در جهت هرگونه کمک و پشتیبانی لازم برای غلبه بر این پدیده ناگوار خواهد ماند.

والسلام

کمیسیون بهداشت و درمان مجلس یازدهم. خانه ملت

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.