کاهش التهاب بیماران کرونایی با داروی نقرس
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، مسعود مردانی با اشاره میزان سلامت آب شرب در شرایط کرونایی کشور گفت: در حال حاضر آب شرب مصرفی مردم و آب موجود در لوله‌کشی شهرها از نظر وجود ویروس کرونا در سلامت کامل است و مردم نیازی به جوشاندن آن ندارند.

وی افزود: با بررسی مدفوع بیماران کرونایی با اینکه ویروس کووید ۱۹ در مدفوع دیده شده است اما مشکلی از نظر بیماری‌زایی مدفوع بیماران دیده نشده است؛ بنابراین فاضلاب شهری از نظر انتشار کرونا مشکلی ندارد، داروهای ضد التهابی برای فاز التهابی بیماران کرونایی موثر است و باعث کاهش عوارض بیماری می‌شود، در حال حاضر داروهایی مانند ناپروکسن و داروی نقرس یا همان کلشیسین به عنوان داروی کمکی برای بیماران کرونایی تجویز می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان عضو کمیته کشوری کرونا در پایان گفت: با عادی انگاری مردم و افزایش مسافرت‌ها در تعطیلات شاهد افزایش میزان موارد ابتلا به کرونا در کشور هستیم. معتقدم که مردم باید این بیماری را جدی گرفته و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند، در حال حاضر بهترین راه برای مقابله با بیماری کرونا شستن مکرر دست‌ها با آب و صابون و پرهیز از تردد غیر ضروری در سطح شهر است.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.