آمادگی برای دریافت نظرات درباره معادل‌سازی نمرات آزمون جامع علوم‌پایه و پیش‌کارورزی
 به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، در این جلسه توجیهی که حمید اکبری، حسین قنبری و جمعی از کارشناسان معاونت آموزشی وزارت بهداشت با نمایندگان دانشجویان حوزه علوم پزشکی حضور داشتند، ابعاد مختلف طرح معادل‌سازی نمرات آزمون جامع علوم پایه و پیش‌کارورزی بررسی شد و این معاونت آمادگی خود را جهت بررسی انتقادات و پیشنهادات دانشجویان در این زمینه اعلام کرد.

در این جلسه ابتدا نمایندگان دانشجویان ضمن بیان مطالبی درباره بحث معادل‌سازی نمرات دروس آزمون جامع علوم پایه و پیش‌کارورزی، نظرات، پیشنهادات و دغدغه‌های دانشجویان علوم پایه و پیش‌کارورزی را در خصوص این طرح ابراز کردند.

در ادامه این جلسه سعید هاشمی نظری، رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی به بیان توضیحاتی در خصوص اجرای این طرح در شرایط اپیدمی کرونا پرداخت و با دفاع از طرح معادل‌سازی نمرات دروس آزمون جامع علوم پایه و پیش‌کارورزی این طرح را در جهت کمک به دانشجویان دانست.

وی افزود: در واقع این طرح یکی از امتیازاتی است که به دانشجویان این مقطع به دلیل شیوع بیماری کرونا داده شده و دارای مزایای بسیار زیادی برای این عزیزان است.

به گزارش ایسنا نظری در پایان گفت: هدف معاونت آموزشی حفظ کیفیت آموزش پزشکی دانشگاه‌ها در شرایط کرونا است و معاونت آموزشی آماده شنیدن نظرات و پیشنهادات صاحبنظران و دانشجویان در این زمینه است.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.