از وزیر بهداشت آمار خواستم اما پاسخ منطقی نگرفتم
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، غلامحسین رضوانی، با اشاره به افزایش آمار ابتلا به کرونا در تهران از مردم و مسئولان خواست تا پروتکل‌های بهداشتی را با جدیت رعایت کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه اعلام مناطق پرخطر انتشار ویروس کرونا، نیازمند بررسی‌های علمی و میدانی است، گفت: شلوغی وسایل حمل و نقل عمومی و تردد در مکان‌های عمومی بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی هرکدام به نوعی در انتشار ویروس موثر هستند، اما گرفتن تصمیم درست در خصوص کنترل انتشار ویروس نیازمند بررسی علمی است. 

این نماینده مردم در مجلسی یازدهم با اشاره به رویکرد کمیسیون بهداشت در خصوص بازگرداندن محدودیت ها در صورت افزایش نگرانی ها، افزود: تصمیم برای اعمال مجدد محدودیت ها بر عهده ستاد ملی مدیریت و مبارزه با کرونا است. 

تاکید مقام معظم رهبری بر استفاده از ماسک نشان‌دهنده اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی است

عضو کمیسیون بهداشت و درمان، با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک، گفت: تاکید مقام معظم رهبری بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی صادره از ستاد ملی، نشان‌دهنده اهمیت موضوع بوده و همه مسئولان و مردم باید خودشان را به رعایت پروتکل‌های بهداشت متعهد بدانند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.