پیگیری وضعیت پزشک مضروب پیرانشهری دردستور کار شورای معاونین نظام پزشکی
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، هفتاد و یکمین جلسه شورای معاونین سازمان نظام پزشکی با حضور محمدرضا ظفرقندی، معاونین، مدیر کل حوزه ریاست و مدیر کل روابط عمومی تشکیل و مقرر شد تا گزارشی مکتوب از اختیاراتی که در زمینه امضای الکترونیک و کارت هوشمند به نظام پزشکی واگذار شده؛ تهیه  و ارایه شود.

همچنین پیگیری وضعیت سلامت و قضایی دکتر ابوترابی پزشک مضروب پیرانشهری نیز در دستور کار شورای معاونین قرار گرفت.

در این جلسه بر ضرورت تشکیل شورای راهبردی سلامت الکترونیک سازمان با دعوت از دکتر سجاد رضوی تاکید و مقرر شد تا الزامات ساختاری لازم در پروژه های سلامت الکترونیک سازمان با محوریت این شورا بررسی شود.

از دیگر موارد مورد بحث و بررسی در این جلسه ارائه توضیحات مبسوط در خصوص پروژه کرونا روایت به شورای عالی سازمان بود؛ همچنین مقرر شد مشکلات فنی دریافت حق عضویت و تعویق پرداخت مطالبات سازمان نیز مورد بررسی قرار گیرد.

گفتنی است محمد ابوترابی پزشک مضروب پیرانشهری در حاشیه این جلسه با رئیس کل سازمان و رئیس شورای عالی دیدار و گفت و گو نمود و رئیس کل سازمان نظام پزشکی ضمن دلجویی از وی این اطمینان را داد که موضوع بطور جدی از سوی دادستان کل و سایر مسئولان در حال پیگیری است و دکتر معین نیز از برخورد شایسته دکتر ابوترابی تجلیل و قدردانی نموده و اظهار امیدواری کرد با پیگیری های قضایی و قانونی دیگر شاهد چنین صحنه هایی نباشیم.

همچنین علیرضا سلیمی معاون آموزش و پژوهش سازمان نیز گفت: نظام پزشکی پیگیری درمان آسیب های وارده به دکتر ابوترابی خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی محمد ابوترابی نیز ضمن تشکر از پیگیری های سازمان نظام پزشکی بیان کرد طی چند روز گذشته و پس از رسانه ای شدن موضوع ضرب و شتم وی؛ هزاران نفر از مردم پیرانشهر با ارسال نامه و پیام اظهار تاسف و انزجار از عاملان این حادثه تلخ نمودند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.