فعالیت نخبگان دانشگاه‌های علوم‌ پزشکی تحت تاثیر کرونا قرار نگرفته است
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، پروین پاسالار با اشاره به فعالیت نخبگان و استعداد‌های درخشان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور نخبگان دانشگاه‌های علوم‌پزشکی و استعداد‌های درخشان تحت تاثیر این موضوع قرار نگرفته و تمام پروژه‌ها و طرح‌ها را بر اساس برنامه‌ریزی‌های از قبل انجام گرفته به خوبی اجرا کردند.

وی افزود: فعالیت نخبگان و استعداد‌های درخشان تحت عنوان کار گروهی در ۶ حیطه کاری المپیاد علمی- دانشجویان سراسر کشور انجام می‌شود که همگی بر اساس طرح‌های از پیش تعیین شده است. بسیاری از پروژه‌ها و طرح‌های مخصوص دوران کرونا و پسا کرونا توسط نخبگان علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور انجام می‌شود.

عضو دبیرخانه شورای سياست‌گذاری كميته کشوری تحقيقات دانشجويی و رئيس مركز رشد استعدادهای درخشان ادامه داد: در حال حاضر طرح‌هایی با موضوعات پزشکی، علوم پایه، کارآفرینی و علوم انسانی در حوزه شیوع بیماری کرونا انجام می‌شود. البته برخی از طرح‌ها در مرحله اجرا و بخشی دیگر در مرحله برنامه ریزی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان پاسالار در پایان گفت: پروژه‌های مختلف توسط نخبگان و  استعداد‌های درخشان دانشگاه‌های علوم پزشکی در حال انجام است تا توسط اسپانسر‌های مالی حمایت همه جانبه از طرح‌های آنها انجام شود، پروژه‌های نخبگان دانشگاه‌های علوم پزشکی در آزمایشگاه‌های مختلف و به خصوص دانشجویان دوره دکتری انجام می‌شود. امروزه  استعداد‌های درخشان در زمینه‌های مختلف از جمله شیوع بیماری کرونا فعالیت و پژوهش می‌کنند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.