افزایش محل‌های برگزاری آزمون دستیاری
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، سعید هاشمی نظری درباره جزئیات افزایش محل‌های برگزاری آزمون دستیاری پزشکی گفت: تا کنون 20 نقطه محل برای برگزاری آزمون دستیاری مشخص شده بود و داوطلبان می‌توانستند محل برگزاری آزمون خود را از بین آنها انتخاب کنند، با توجه به وضعیت شیوع کرونا و در راستای کاهش تقاضای مسافرت‌های بین شهری، 7 استان دیگر "نقطه محل" به محل‌های قبلی افزوده شده است.

رئیس مرکز سنجش پزشکی وزارت بهداشت ادامه داد: تعداد محل‌های برگزاری آزمون دستیاری در شهر تهران نیز از ۲ به ۴ افزایش پیدا کرده است. همچنین شهرهای سمنان، اراک، شهرکرد، قزوین کاشان و کردستان نیز به این لیست افزوده شده است، امکان ویرایش اطلاعات محل آزمون از روز یکشنبه صبح تا روز دوشنبه وجود دارد.

وی افزود: استان‌های اردبیل، ارومیه، اصفهان، بوشهر، بیرجند، اهواز، بندر عباس، تهران، زاهدان، کرمان، مشهد، مازندران، یزد، شیراز، گیلان، گلستان، کرمانشاه، مشهد و همدان از قبل در لیست حوزه‌های انتحانی وجود داشته است، افراد اکنون می‌توانند با توجه به محل سکونت، یکی از نقطه محل‌های قبلی یا جدید را انتخاب کنند.

هاشمی نظری در خصوص اینکه آیا افزایش محل‌های آزمون برای سایر آزمونهای وزارت بهداشت فراهم شده است، گفت: تعداد محل‌های برگزاری آزمون برای آزمون دکتری و phd که به تعویق افتاد، سه برابر شده است و امکان برگزاری آزمون در تمام مراکز استان‌ها فراهم شده است.

به گزارش فارس رئیس مرکز سنجش پزشکی وزارت بهداشت در پایان تأکید کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای برگزاری آزمون‌ها الزامی است و قبل و بعد از برگزاری آزمون‌ها مکان برگزاری استریل خواهد شد، داوطلبان بدون ماسک اجازه ورود به محل آزمون را ندارند، همچنین توصیه می‌شود داوطلبان از آوردن وسایل اضافی پرهیز کنند به دلیل اینکه امسال محل امانت‌داری در سالن جلسات آزمون‌ها وجود ندارد، فرم خوداظهاری روی سایت ایجاد خواهد شد تا اگر داوطلبی علائم کرونا داشت اعلام کند، تا این افراد در محل جداگانه‌ای امتحان خود را بدهند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.