نسخه‌نویسی و امضای الکترونیک اپتومتریست‌ها در دستور کار قرار گرفت
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، محمد جهانگیری با اشاره به جلسه ای که با هیات مدیره انجمن علمی و صنفی جامعه اپتومتریست های ایران در دفتر این معانت برگزار شد؛ اظهار  کرد: اهم مباحثی که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت؛ ساماندهی نسخه نویسی و پرونده الکترونیک سلامت به همراه برخی از مشکلات جامعه اپتومتریست ها از جمله مداخلات افراد فاقد صلاحیت لازم در امر بینایی سنجی بود.

معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی ادامه داد: طبق توافقات انجام شده با هیات مدیره انجمن مقرر شد تا ظرف مدت 10 روز در راستای نسخه نویسی و امضای الکترونیک راهکارهای اجرایی مبتنی بر استانداردهای ملی برای انجام این مهم ارائه شود. با توجه به الزام قانونی نسخه نویسی الکترونیک در قراردادهای بیمه ای؛ جامعه اپتومتریست های کشور خواستار انجام این مهم هستند.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی وی در پایان افزود: صدور کارت هوشمند و امضای الکترونیک برای جامعه اپتومتریست های کشور نیز در دستور کار قرار گرفت و همچنین در حوزه معرفی صاحبان صلاحیت جهت بینایی سنجی؛ سازمان نظام پزشکی با همکاری وزارت بهداشت و انجمن علمی اپتومتریست ها اقدامات لازم را در سامانه جامع اطلاع رسانی ارائه خواهد نمود.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.