وزیر بهداشت درخصوص آمار ارائه شده توسط رئیس‌جمهور موضع‌گیری و آن را اصلاح کند
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، حسین علی شهریاری در جلسه علنی امروز "یکشنبه" مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با اشاره به گذشت پنج سال است از برجام و وعده های داده شده مبنی بر حل مشکلات اقتصادی تورم و گرانی های بازار پس از آن تاکید کرد: مسئولان متاسفانه به این مسائل توجه نکردند که کدخدا مشکلات را حل نخواهد کرد.

 رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با انتقاد از رویکرد سیاست خارجی دولت دوازدهم مدعی شد که "بیش از یک سال و نیم است که دو نیروی نظامی گروگان گرفته شده اند" و خطاب به وزیر امور خارجه گفت: آقای ظریف! اگر فرزند شما گروگان گرفته می شد این طور برخورد می کردید؟

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی و اجتماعی ایران گفت: دو سال قبل در این مجلس گفتم که اگر دولت کاری نکند مردم به خاطر فقر و فشار روزی به مجلس و خانه ملت آمده و ما را بیرون می کند. خیلی زمان نمی برد. چرا چشم و گوش بسته عمل می کنید؟

شهریاری هم چنین نسبت به پرداخت مطالبات کادر بهداشتی و درمانی در شرایط کرونایی هشدار داد و گفت: چرا به فکر کادر بهداشتی و درمانی نیستید؟ چرا به فکر تزریق پول به اقتصاد از طریق جهش تولید نیستید؟ مطالبات کادر بهداشتی و درمانی و مدافعان سلامت پرداخت نشده اند. قرار بر این بود به پرسنلهای شرکتی تسهیلات ارائه شود که نشده است. این روزها گرانی غوغا می کند. قیمت دلار سر به فلک کشیده، چه کسی می تواند تخم مرغ 1500 تومانی بخرد؟ امیدوارم دولتمردان به خودشان بیایند و قبل از این که مردم با آنها برخورد کنند امور را اصلاح کنند.

 رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با انتقاد از طرح آمار تخمینی و بدون سند توسط مسوولان گفت: چرا مساله ای را که از آن اطلاع واقعی ندارید عنوان می کنید؟ اگر  آمار 25 میلیون درگیر با کرونا صحت داشت ما باید هم اکنون 7 میلیون بیمار بستری داشتیم که نداریم، از وزیر بهداشت درخواست داریم که درخصوص آمار ارائه شده توسط رئیس جمهور موضع گیری و آن را اصلاح کند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.