مردم ماسک را از داروخانه‌ها و مراکز معتبر تهیه کنند
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، همایون سامیح نجف آبادی در رابطه با انتشار خبری مبنی بر جمع‌آوری ماسک‌های دست دوم و فروش مجدد آنها در بازار گفت: نظارت بر جمع‌آوری زباله‌ها و جلوگیری از اقدامات غیر قانونی در خصوص فروش ماسک‌های دست دوم کار دشواری است چرا که زباله گردها صرفا در مراکز بازیافت زباله اقدام به این کار نمی‌کنند تا مورد ارزیابی و نظارت قرار بگیرند.

وی افزود: مردم باید خودشان به یک‌دیگر رحم کنند، چنین کارهای ناپسندی که با هدف کسب سود اندکی جان انسان‌ها و هموطنان را به خطر می‌اندازند کمال بی وجدانی است، مردم در هنگام خرید ماسک و اقلام بهداشتی بیشتر دقت کنند چرا که احتمال سواستفاده و انجام کارهای غیرقانونی این چنینی وجود دارد. توصیه می‌کنم مردم ماسک را از  داروخانه‌ها و مراکز معتبر و با بسته بندی مناسب تهیه کرده و از خرید ماسک بدون نام تجاری و غیر استاندارد خودداری و اقلام بهداشتی را از دست فروشان خریداری نکنند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس یازدهم در پایان گفت: هیچ کمبودی در ماسک و اقلام بهداشتی نداریم، در حال حاضر استفاده از ماسک با هدف پیشگیری از ابتلا به کرونا به نوع خاصی محدود نشده و مردم می‌تواند از همه نمونه‌های در دسترس استفاده کنند. ازطرفی استفاده از ماسک های خانگی و دست دوز هم مفید بوده و مردم حتما نباید از بیرون ماسک بخرند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.