ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص برگزاری کنکور نظر قاطع خود را اعلام کرده است
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، محسن فتحی با اشاره به حواشی ایجاد شده پیرامون برگزاری کنکور گفت: به نوعی آینده شغلی حدود 900 هزار نفر به برگزاری کنکور بستگی دارد، از این رو نباید فضای قبل از آزمون را به نحوی ملتهب کنیم که داوطلبان و خانواده‌ها به تنها چیزی که فکر نکنند اصل آزمون باشد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به ضرورت ایجاد آرامش در میان داوطبان کنکور گفت: همانطور که مقام معظم رهبری نحوه برگزاری مراسم عزاداری ایام ماه محرم را منوط به لحاظ نظر ستاد ملی مقابله با کرونا کرده است، برای برگزاری کنکور هم باید به همین شیوه نظر ستاد لحاظ شود. معتقدم ستاد ملی مقابله با کرونا باید پس دریافت گزارش‌های کارشناسی از مجلس و سایر نهادها، نظر قاطع خود را در این خصوص اعلام کرده و همه نیز مطیع آن باشند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت وی در پایان بر حفظ سلامتی روحی و روانی داوطلبان کنکور و خانواد‌ه‌‌های‌ آنها تاکید کرد و افزود: حواشی ایجاد شده پیرامون برگزاری کنکور موجب افزایش استرس داوطلبان و خانواده‌های آنها شده است. از این رو باید برای ایجاد آرامش در جامعه مسئولان از اظهار نظرهای غیر کارشناسی خودداری کرده و ملاک را نظر ستاد ملی مقابله باکرونا قرار دهند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.