در زمینه تولید دارو و واکسن کرونا همپای دنیا حرکت می‌کنیم
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، حسن روحانی در جلسه هیات دولت گفت: یک جلسه‌ای در همین مکان با محققین، اساتید و شرکت‌های دانش‌بنیان و برخی از وزرا و معاونین که راجع به درمان کرونا و واکسن کرونا کار می‌کنند، داشتم. الحمدالله همه اینها قدم‌های بسیار موفقی را برداشتند و ما تقریبا همپای دنیا حرکت می‌کنیم.
 
وی افزود: شیوه‌ های گوناگون از راه‌های مختلف شرکت‌های دانش‌بنیان؛ که الحمدالله یکی از افتخارات ما شرکت‌های دانش‌بنیان هستند. امروز همه نیازمندی‌های بخش کرونا در زمینه مواد بهداشتی، درمان و دارو، تجهیزات پزشکی را همین شرکت‌های دانش‌بنیان فراهم کردند، سی.تی.اسکن، ونتیلاتور، دارو و کیت آزمایشگاهی خواستیم، برای ما تهیه کردند و این جزو افتخارات ماست که دانشمندان کشورمان در این شرایط بیش از ۸۰۰ مقاله علمی در این مدت راجع به کرونا ارائه کردند و در مجلات علمی دنیا چاپ شده است. پس کشور منزوی نیستیم، کشوری نیستیم که تحت فشار عقب‌نشینی کنیم؛ علیرغم فشارها بهترین قدم‌ها را در این راه برداشتیم.

به گزارش وب‌دا رئیس جمهور در پایان با اشاره به جلسه روز گذشته خود با محققان، اساتید و مدیران شرکت‌های دولتی، عمومی و دانش‌بنیان که در زمینه درمان و تولید واکسن کرونا فعالیت می‌کنند، بیان کرد: خوشبختانه شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه تولید دارو و واکسن کرونا گام‌های بسیار موفقی برداشته‌اند و در این زمینه همپای دنیا حرکت می‌کنیم و چنین اقداماتی نشان‌دهنده آن است که منزوی نیستیم و تحت فشار عقب‌نشینی نمی‌کنیم.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.