آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی سال ۹۹ برای ثبت نام، از امروز شنبه ۲۵ مرداد لغایت روز دوشنبه ۲۷ مرداد می‌توانند برای شرکت در این آزمون ثبت نام کنند. همچنین داوطلبانی که در فرصت های پیشین اقدام به ثبت نام کرده اند می توانند نسبت به ویرایش و بارگذاری مدارک مورد نیاز در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اقدام کنند.

داوطلبان جهت ثبت نام، باید با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی، نسبت به پرداخت اینترنتی مبلغ ۶۱۶ هزار ریال " با احتساب ۶ هزار ریال خدمات پیامکی" اقدام کرده و با دریافت کد پرداخت، مراحل ثبت نام را انجام دهند.

پس از تکمیل فرم ثبت نام و ارسال مدارک، پس از فشار دادن دکمه ثبت توسط داوطلب، برای وی کد رهگیری صادر می شود و برای افرادی که کد رهگیری دارند، در صورت کامل بودن مدارک و احراز شرایط شرکت در آزمون، کارت ورود به جلسه صادر خواهد شد. داوطلبان موظف هستند پس از صدور کد رهگیری آن را به همراه نسخه چاپ شده از فرم ثبت نام نزد خود نگهدارند.

آزمون استخدام قراردادی کار معین جهت تامین نیروی انسانی در ۵۶ دانشکده، دانشگاه علوم پزشکی و مرکز وابسته به وزارت بهداشت ۱۴ شهریور ۹۹ برگزار می شود.

شرایط عمومی شرکت در آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی شامل: اعتقاد به دین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی، داشتن تابعیت ایرانی، عدم وجود هر گونه ممنوعیت استخدام در دستگاه‌های اجرایی از جانب مراجع قضایی و ذی‌صلاح، تعهد به قانون اساسی، داوطلبان نباید جزو نیرو‌های بازخرید خدمت و بازنشسته دستگاه‌های اجرایی باشند، عدم اعتیاد به مواد مخدر و دخانیات، داشتن شرایط جسمی و روانی و توانایی انجام کار مورد نظر " به تایید شورای طب کار یا کمیسیون پزشکی موسسه" عدم سابقه محکومیت جزایی موثر و دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم برای آقایان است.

شرایط اختصاصی شرکت در آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی شامل: حداقل سن ۱۸ سال برای شغل بهیاری و حداقل سن ۲۰ و حداکثر ۳۵ سال تمام برای سایر مشاغل و برای دارندگان مدرک تحصیلی کاردانی و کارشناسی، حداکثر ۴۰ سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد، حداکثر ۴۵ سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی دکتری و بالاتر، ضوابط و قوانین پذیرش مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان، مشمولین قانون مذکور در رشته‌های دارای طرح اجباری باید گواهی معافیت یا پایان انجام طرح خدمت مربوطه را داشته باشند.

مشمولین قانون مذکور در رشته‌های دارای طرح اجباری در رشته‌های دارای طرح اختیاری که طرح خود را در سایر موسسات تابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌گذرانند، در صورت قبولی لازم است گواهی انصراف از طرح را از دانشگاه محل تحصیل خود در زمان بررسی مدارک تحویل دهند. باشگاه خبرنگاران جوان

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.