دفترچه سوالات و کلید اولیه آزمون ملی دندانپزشکی و ارتقای داروسازی منتشر شد
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، سعید نظری از انتشار دفترچه سوالات و کلید اولیه آزمون ملی دندانپزشکی خبر داد و گفت: کلید اولیه سوالات آزمون ملی دندانپزشکی و ارتقاء داروسازی دانش آموختگان خارج از کشور در سایت مرکز سنجش و آموزش پزشکی منتشر شد. 

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی ادامه داد: آزمون ملی دندانپزشکی و ارتقاء داروسازی دانش آموختگان خارج از کشور در سه حوزه دانشگاه علوم پزشکی تهران "مرکز طبی" و مرکز سنجش آموزش پزشکی به صورت الکترونیک و دانشگاه علوم پزشکی ایران به صورت کاغذی برگزار شد، داوطلبان تا ساعت ۱۵ روز سه شنبه ۲۸ مرداد ماه ۹۹ فرصت دارند نسبت به تکمیل فرم اعتراض به سوالات آزمون ملی دندانپزشکی و ارتقاء داروسازی دانش آموختگان خارج از کشور اقدام کنند.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان وی در پایان افزود: پس از آزمون مرحله نظری، اسامی قبول شدگان در سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام خواهد شد. قبول شدگان در مرحله نظری آزمون، برای شرکت در مرحله عملی آزمون به پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران معرفی خواهند شد، تعداد داوطلبان ملی دندانپزشکی و آزمون ارتقای دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور در مجموع تعداد ۵۳۲ نفر است که از این تعداد ۲۷۶ نفر در آزمون ملی دندانپزشکی و ۱۳۳ نفر در آزمون ارتقای دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور با هم به رقابت پرداختند. 

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.