توزیع ۲۹۰ دستگاه کمک تنفسی برای مبتلایان به کرونا
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، مهدی یوسفی درباره جزئیات ارسال تجهیزات سرمایه‌ای به بیمارستان های دولتی گفت: از ابتدای بروز کرونا تاکنون بیش از هزار و ۵۵ تخت ویژه ICU و CCU بین مراکز درمانی توزیع شده است.

وی افزود: حدود ۲۹۰ دستگاه BIPAp یا کمک تنفسی نیز برای بیماران مبتلا به کرونا ارسال شده است، به لطف خدا طی یک ماه گذشته ۱۳۹۰ تخت و تشک بستری تولید داخل برای دانشگاه‌های علوم پزشکی ارسال کردیم و تعداد ۱۰۶ دستگاه ونتیلاتور فقط در ۵ روز گذشته توزیع کردیم. همچنین از ابتدای بروز کرونا تا کنون ۱۸۹۹ دستگاه را توزیع کردیم. همچنین تعداد زیادی پمپ سرم، پمپ سرنگ، تخت احیا و ... نیز به مراکز درمانی ارسال شده است.

به گزارش ایسنا رئیس هیئت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران در پایان گفت: همواره حفظ جان و سلامت مردم کشور از اولویت‌های حائز اهمیت وزارت بهداشت بوده است. بنابراین برای مقابله با کرونا برنامه ریزی ها انجام شده و قراردادهای متعددی را با تولیدکنندگان داخلی منعقد کرده‌ایم تا بتوانیم دستگاه‌های سرمایه‌ای و ملزومات مصرفی مورد نیاز مقابله با کرونا را برای پاییز و زمستان فراهم کنیم.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.