پزشکان نیازی به مراجعه حضوری برای گواهی عدم سوءپیشینه ندارند
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، با توجه به پاندمی ویروس کووید19، سازمان نظام پزشکی تدابیر ویژه ای جهت صدور گواهی عدم سوءپیشینه انتظامی اتخاذ نموده تا حضور اعضای محترم به حداقل ممکن برسد.این تدابیر مربوط به اعضای محترم ساکن تهران است که سابق بر این لازم بود جهت ارائه درخواست، پرداخت هزینه های لازم و تکمیل فرم مربوطه، مراجعه حضوری داشته باشند، اعضای محترم ساکن شهرستان، باید همچنان به نظام پزشکی شهر مربوطه مراجعه کنند. 
 
جهت دریافت گواهی عدم سوءپیشینه انتظامی باید مراحل زیر توسط متقاضیان انجام پذیرد.

1_ لازم است بدهی حق عضویت پرداخت شود. متقاضیان می توانند به پروفایل خود در سازمان نظام پزشکی وارد شوند و به صورت آنلاین با یکی از کارتهای عضو شبکه شتاب، مبلغ را پرداخت کنند.

2_ در زمان درخواست گواهی عدم سوءپیشینه انتظامی تاریخ اعتبار کارت عضویت نظام پزشکی خود را بررسی کنید. اگر کارت شما اعتبار لازم را ندارد، باید نسبت به تمدید کارت خود اقدام کنید و سپس قادر خواهید بود، برای گواهی عدم سوءپیشینه انتظامی اقدام کنید.

تمدید کارت عضویت به صورت آنلاین از طریق آدرس desk top.irimc.org قابل انجام است.

توجه: کلیه پرداخت ها باید به شیوه آنلاین انجام پذیرد تا درسیستم سازمان ثبت شود، به هیچ وجه نیازی به ارائه حضوری فیشهای پرداخت نیست.

پس از انجام مراحل فوق، ایمیلی به [email protected] بفرستید و تصویر کارت نظام پزشکی را پیوست کنید. در بخش عنوان ایمیل حتما نام و نام خانوادگی و شماره نظام پزشکی خود را بنویسید. به دلایل امنیت سیستم، ایمیلهایی که این قانون را رعایت نکنند باز نشده و پاک خواهد شد. در قسمت متن ایمیل درخواست خود را اعلام فرمائید.

مثال: درخواست گواهی عدم سوءپیشینه انتظامی برای شهر تهران را دارم.

لطفاً متن ایمیل تماماً به فارسی باشد.

ایمیل ارسالی شما بررسی خواهد شد. اگر کلیه پرداختها انجام گرفته باشد و مدارک و اطلاعات ارسالی کامل باشد، شما در سریعترین زمان ممکن ایمیل زیر را دریافت خواهید کرد.

درخواست شما دریافت و مراحل صدور گواهی آغاز شد.

در نهایت از طریق ایمیل به شما اطلاع داده می شود که گواهی شما آماده است.

لطفاً توجه داشته باشید که برای صدور گواهی عدم سوءپیشینه انتظامی سوابق حرفه ای شما توسط کارشناسان معاونت انتظامی بررسی می شود و در صورت تأیید، امکان صدور گواهی وجود دارد. این پروسه نیاز به زمان دارد. لطفاً این موضوع را در نظر بگیرید و در بازه زمانی مناسب درخواست گواهی خود را ثبت کنید. روابط عمومی سازمان نظام پزشکی

پایان پیام/

9 نظر

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.