نتایج نهایی آزمون دستیاری پزشکی اعلام شد
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، سعید هاشمی نظری با اشاره به اعلام نتایج نهایی چهل وهفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی اظهار کرد: ۳ هزار و ۴۷۹ نفر در این دوره از آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی پذیرفته شده اند، داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی /www.sanjeshp.ir و با وارد کردن شماره رهگیری از نتیجه آزمون خود مطلع شوند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی ادامه داد: تعداد داوطلبان آزمون دستیاری پزشکی در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ افزایش داشت و چهل و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیاری تخصصی پزشکی پنجشنبه ۱۶ مرداد ۹۹ با رقابت ۱۴ هزار و ۶۷۸ نفر برگزار شد، کارنامه اولیه چهل و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی ۱۲ شهریورماه منتشر شد و رتبه‌های برتر آزمون دستیاری معرفی شدند.

وی افزود: شروع به دوره کلیه پذیرفته شدگان از روز شنبه ۳ آبان ۹۹ است و مهلت ثبت نام در دانشگاه‌ها از روز دوشنبه ۲۱ مهر تا روز چهارشنبه ۳۰ مهرماه در دانشگاه‌های علوم پزشکی محل پذیرش است، پذیرفته شدگان باید جهت اطلاع از برنامه ثبت نام، قبل از مراجعه به دانشگاه نسبت به مراجعه به وبگاه اینترنتی دانشگاه اقدام کنند.

هاشمی نظری گفت: تمام پذیرفته شدگان در هنگام ثبت نام، ملزم به ارائه اصل مستندات ثبت نامی، منطبق با سهمیه پذیرش به دانشگاه علوم پزشکی محل پذیرش هستند، سپردن اسناد تعهدات خدمات قانونی منطبق با نمونه اسناد موجود در دانشگاه‌های علوم پزشکی و متناسب با سهمیه پذیرش در موعد ثبت نام دستیاران الزامی است. شروع به دوره پذیرفته شدگان فاقد سند تعهد محضری فاقد وجاهت قانونی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی در پایان اضافه کرد: تکمیل نکردن مراحل ثبت نام در موعدهای مذکور یا شروع نکردن دوره در تاریخ گفته شده به منزله انصراف قطعی دستیار شناخته می‌شود و مطابق مصوبات شورای آموزش پزشکی و تخصصی فرد انصرافی از ثبت نام به هر دلیل، از شرکت و پذیرش در آزمون پذیرش دوره بعدی "دوره چهل و هشتم" محروم خواهد بود.

گفتنی است پیش از این ظرفیت پذیرش چهل و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیاری تخصصی پزشکی ۴ هزار و ۳۱۸ نفر اعلام شده بود.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.