تشکل‌های دانشجویی یزد از کادر درمانی قدردانی کردند
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، تعدادی از اعضای انجمن اسلامی مستقل دانشگاه علوم پزشکی یزد با همکاری کانون جوانان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان روز دوشنبه با شعار "از دست و زبان که برآید کز عهده‌ی شکرش بدرآید" به نمایندگی از جامعه دانشجویان استان، ضمن حضور در بیمارستان شهید صدوقی یزد با اهدای شاخه‌های گل از کادر درمان اورژانس بیمارستان سانترال کرونای یزد قدردانی کردند. 

شرکت کنندگان در این دیدار همچنین از شهروندان خواستند با استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی، مسئولیت خود را در قبال سلامت جامعه و کمک به کادر درمانی به بهترین نحو به انجام برسانند تا از فشار فراوانی که این روزها به خاطر کرونا بر کادر درمان تحمیل شده، کاسته شود.

بر اساس اعلام سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی استان یزد تا کنون ۵۷۶ نفر از کادر درمان استان به بیماری کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد ۴۸ نفر پزشک، ۱۰۵ نفر کادر بهداشت و ۴٢٣ نفر را پرستاران و سایر کادر درمان تشکیل می دهند.

افزون بر ۵۰۰ بیمار کرونایی هم اکنون در مراکز درمانی استان یزد بستری هستند و این استان از نظر میزان ابتلا به کرونا به نسبت جمعیت رتبه نخست کشور را دارد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.