موفقیت در این مبارزه نیازمند همکاری و همراهی همه دستگاه‌ها است
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، سید جلیل میرمحمدی میبدی گفت: در مبارزه با اپیدمی کرونا هر دستگاهی باید به وظایف خود عمل کند. وزارت بهداشت در میدان مبارزه با کرونا به خوبی فعالیت کرده و انتظار داریم دستگاه‌های دیگر نیز تا پایان کار در کنار این وزارتخانه عمل کنند.

وی افزود: هم افزایی، همکاری و همیاری همه دستگاه‌ها در مقابله با بحران کرونا تأثیر بسزایی دارد اینکه فقط از وزارت بهداشت انتظار جنگیدن در این بحران را داشته باشیم، نه تنها مشکلی را حل نمی کند بلکه شرایط را سخت تر می کند. وظیفه تمام نهادها است که هشدارهای وزارت بهداشت را جدی بگیرند، نمی شود که همه امور همچون گذشته انجام شود اما از وزارت بهداشت توقع فعالیت های بزرگ داشته باشیم.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ادامه داد: رعایت همه نکات و الزامات بهداشتی توسط وزارت بهداشت به مردم آموزش داده شده، از اواخر سال گذشته تاکنون پزشکان و پرستاران با وجود مشکلات بسیار با همه توان از بیماران کرونایی مراقبت کردند و هیچ واژه ای جای قدردانی از آنها را نمی گیرد. باید با توجه ویژه به وزارت بهداشت و کادر درمان بحران را پشت سر گذاشت.

به گزارش ایرنا میرمحمدی در پایان گفت: از سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی انتظار می رود، منابع و اعتبارات مورد نیاز برای مقابله با کرونا را به طور کامل در اختیار حوزه سلامت قرار دهند، تا تجهیزات مورد نیاز کادر درمان از تولیدکنندگان داخلی و صنعتگران تامین کرد و بدون شک حمایت از تولیدکنندگان داخلی می‌تواند مسیر مبارزه با کرونا را هموارتر کند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.