نتایج نهایی دستیاری دندانپزشکی اعلام شد
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، سعید هاشمی نظری از اعلام نتایج نهایی آزمون دستیاری دندانپزشکی خبر داد و گفت: نتایج نهایی سی و چهارمین دوره  آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی اعلام شد و داوطلبان می توانند برای مشاهده کارنامه خود به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی Sanjeshp.ir مراجعه کنند.

وی افزود: در آزمون دستیاری دندانپزشکی ۱۳۹۹ تعداد ۲ هزار و ۵۷۰ نفر ثبت نام کرده بودند که از این تعداد یک هزار و  ۹۶۱ داوطلب در آزمون شرکت کرده بودند و در نهایت تعداد ۳۴۹ داوطلب در ۱۰ رشته امتحانی پذیرفته شدند، مراجعه و ثبت نام  نکردن در زمان مقرر، به معنی انصراف بوده و هیچ گونه اعتراضی در این مورد پذیرفته نخواهد شد و  پذیرفته شدگانی که پس از ثبت نام، انصراف دهند یا برای ثبت نام مراجعه نکنند، حق شرکت در آزمون دوره ی بعد را ندارند. پذیرفته شدگان رشته محل هایی که ملزم به پرداخت شهریه هستند "دانشگاه آزاد اسلامی و بخشی از ظرفیت دانشگاه شاهد" مشمول این مقررات نمی شوند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی ادامه داد: یکی از شرایط پذیرش در سهمیه ها، کسب نمره حد نصابی است که قانون معین کرده است. بنابراین، در صورتی که داوطلبان سهمیه ها و حد نصاب لازم را کسب نکرده باشند، حاثر شرایط پذیرش نشده اند. همچنین، ممکن است نفرات بالاتر آن سهمیه "با نمره بیشتر" ظرفیت را پر کرده باشند و داوطلب به رغم کسب حد نصاب، پذیرفته نشود.

هاشمی نظری گفت: برای افرادی که انتخاب رشته محل انجام داده اند (اعم از پذیرفته شدگان و مردودان) کارنامه نهایی صادر می شود که جایگاه داوطلب را در رشته محل های انتخابی اش، در مقایسه با سایر داوطلبانی که آن رشته محل را انتخاب کرده اند، نشان می دهد و پذیرفته شدگان سهمیه بومی  یا مناطق محروم، هنگام ثبت نام موظف به سپردن تعهد محضری به دانشگاه محل تعهد هستند. افرادی که با تعهد خاص بومی، پذیرفته شده اند، این موضوع در کارنامه شان قید شده است.رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی بیان کرد: کارنامه عملی و پاسخنامه دوره سی وچهارم داوطلبان آزمون پذیرش دستیاری در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی از سوی مرکز سنجش و آموزش پزشکی ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ اعلام شد.

وی اظهار کرد: در سی و چهارمین آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی در سال ۱۳۹۹ تعداد ۲ هزار و ۵۷۰ نفر ثبت نام و از این تعداد ۲ هزار و ۱۸۱ نفر کارت خود را دریافت کرده بودند، داوطلبان سی و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی ملزم بودند که علاوه بر کارت ورود به جلسه، فرم خوداظهاری سلامت و بیماری کرونا را تکمیل کنند که از تعداد ۲ هزار و ۱۸۱ داوطلب تعداد ۱۵ نفر ابتلای خود را به بیماری کرونا تایید کردند، داوطلبان سی و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی از ساعت ۹ صبح روز دوشنبه ۲۷ مرداد ۹۹ تا ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه ۲۹ مرداد ۹۹ فرصت داشتند به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی مراجعه و از کارت ورود به جلسه خود پرینت تهیه کنند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: آزمون دستیاری تخصصی دندانپزشکی سال ۹۹ روز پنجشنبه ۳۰ مرداد ماه در ۱۸ حوزه‌های امتحانی برگزار شد و سال گذشته این آزمون در ۱۰ حوزه امتحانی برگزار شده بود، ﻣﺪارک ﻣﻮرد ﻧﻴﺎز ﺑﺎﻳﺪ ﺑﻪ داﻧﺸﮕﺎه ﻣﺤﻞ ﭘﺬﻳﺮش اراﺋﻪ ﺷﻮد و اﻳﻦ ﻣﺪارک ﺗﻮﺳﻂ داﻧﺸﮕﺎه ﻣﻮرد بررسی ﻗﺮار ﺧﻮاﻫﺪ ﮔﺮﻓﺖ. در ﺻﻮرت ﻣﺤﺮز ﺷﺪن ﻋﺪم رﻋﺎﻳﺖ ﺿﻮاﺑﻂ و ﻣﻘﺮرات ﺗﻮﺳﻂ داوﻃﻠﺐ، واﺟﺪ ﺷﺮاﻳﻂ ﻧﺒﻮدن ﻓﺮد ﺟﻬﺖ ﺷﺮﻛﺖ و ﭘﺬﻳﺮش در آزﻣﻮن و ﻣﻐﺎﻳﺮت و نادرستی ﻣﺪارک  از‌ ﺗﺤﺼﻴﻞ ﻓﺮد ﺟﻠﻮﮔﻴﺮی و ﺿﻤﻦ ﻟﻐﻮ قبولی، داوﻃﻠﺐ ﺑﻪ ﻫﻴﺄت ﺑﺪوی رﺳﻴﺪگی ﺑﻪ ﺗﺨﻠﻔﺎت در آزﻣﻮن ﻫﺎ معرفیﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ.

ﻣﺪارک ﺑﺮای ﻣﻮرد ﻧﻴﺎز ﭘﺬﻳﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪﮔﺎن ﺳﻬﻤﻴﻪ آزاد

_ ۶ ﻗﻄﻌﻪ ﻋﻜﺲ ۳×۴ 
_ اﺻﻞ و کپی ﺗﻤﺎم ﺻﻔﺤﺎت ﺷﻨﺎﺳﻨﺎﻣﻪ
_ اﺻﻞ و کپی ﭘﺸﺖ و روی کارت ملی
_ اﺻﻞ و کپی ﻧﺎﻣﻪ دانش نامه ﻧﺸﺎن دندانپزشکی عمومی ﻳﺎ مدرکیﻛﻪ نشاندهنده ﻓﺮاﻏﺖ از ﺗﺤﺼﻴﻞ ﺑﺎﺷﺪ.

تبصره: پذیرفته شدگانی که با استفاده از مقررات رتبه های برتر، استعدادهای درخشان، قانون تسهیل ازدواج جوانان و ... مجاز به شرکت در آزمون بوده اند، باید حداکثر تا ۹۹٫۷٫۳۱ فارغ التحصیل شده باشند. 

اصل و کپی کارت پایان خدمات یا معافیت دائم با مدرکی که نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه آقایان باشد.

مدرك نشان دهنده وضعیت طرح نیروی انسانی "بر اساس مندرجات دفترچه راهنمای آزمون"
گواهی اشتغال به کار در حال حاضر، ویژه استفاده کنندگان از سهمیه استانی "بر اساس مندرجات دفترچه راهنما" 
آخرین حکم کارگزینی "ویژه ی مستخدمان وزارتخانه ها، نهادها و سازمان ها"

مدارک مورد نیاز برای پذیرفته شدگان سهمیه  رزمندگان و ایثارگران

_ تمام مدارک مورد نیاز ﭘﺬﻳﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪﮔﺎن ﺳﻬﻤﻴﻪ آزاد "به جز مواردی که برای مشمولان سهمیه رزمندگان و ایثارگران مستثنا شده است"
_ اصل و کپی مدارک نشان دهنده وضعیت داوطلب جهت استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران

مدارک مورد نیاز برای پذیرفته شدگان سهمیه  بومی مناطق محروم

_ تمام مدارک مورد نیاز ﭘﺬﻳﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪﮔﺎن ﺳﻬﻤﻴﻪ آزاد
_ اصل و کپی مدارک نشان دهنده  وضعیت بومی

مدارک مورد نیاز برای پذیرفته شدگان سهمیه  مازاد استعداد درخشان

_ تمام مدارک مورد نیاز ﭘﺬﻳﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪﮔﺎن ﺳﻬﻤﻴﻪ آزاد
_ اصل و کپی مدارک نشان دهنده ی وضعیت استعداد درخشان

 مدارک مورد نیاز برای پذیرفته شدگان سهمیه ی مازاد ۲/۵ درصد نیروهای مسلح

_ تمام مدارک مورد نیاز ﭘﺬﻳﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪﮔﺎن ﺳﻬﻤﻴﻪ آزاد
_ اصل و کپی گواهی مربوط به کادر نیروهای مسلح "به تأیید بالاترین مقام مربوطه" ویژه مستخدمان نیروهای مسلح
باشگاه خبرنگاران جوان

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.