جامعه رادیولوژی از پیشتازان مبارزه با کرونا هستند
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، علیرضا زالی در پیامی فرا رسیدن روز ۱۸  آبان روز رادیولوژی را به همه دانشجویان، استادان و جامعه پرتونگاری دانشگاه که در نبرد با کرونا نقش پررنگی ایفا کردند تبریک گفت.

در پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به مناسبت ۱۸ آبان روز رادیولوژی، مصادف با سالروز کشف اشعه ایکس آمده است: 

فرا رسیدن ۱۸ آبان مصادف با روز رادیولوژی فرصت مغتنمی است برای قدردانی از اعضای جامعه رادیولوژی که هم در حوزه تشخیص و هم در حوزه درمان، علم و تجربه آنان حلقه وصل زنجیره ارایه خدمت به بیماران است.

وی اضافه کرد: در این روزهای سخت که سفیدپوشان عرصه سلامت شبانه روز برای مبارزه با ویروس کرونا تلاش می کنند، بیش از هر زمان قدردان تلاش همکاران رادیولوژی هستیم که از روزهای نخست شیوع بیماری کرونا آگاهانه و بی منت وارد این میدان شده و سپر به سپر با ویروس کرونا جنگیدند و با جان فشانی و مسوولیت پذیری مثال زدنی از ارایه هیچ خدمتی به همنوعان دریغ نکردند.

به گزارش ایرنا رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در پایان گفت: در این روزهای پر تب و تاب که فعالان حوزه پرتونگاری همپای سایر مدافعان سلامت در یک قدمی ویروس کرونا برای تشخیص این بیماری و نجات هرچه سریع تَر بیماران کرونایی مجدانه می کوشند، دست آنان را به گرمی می فشاریم و از تلاش های خالصانه و همت بلند آنان قدردانی می کنیم.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.