ارز دولتی به دارو باید در همه حال تخصیص یابد
به گزارش پایگاه خبری زشکان و قانون (پالنا)، علیرضا سلیمی در خصوص حذف ارز دولتی دارو گفت: نباید اجازه دهیم دولت هزینه های درمان را سنگین‌تر کند و بر همین اساس مجلس به هیچ عنوان با حذف ارز دولتی دارو موافق نیست. قیمت دارو با توجه به شرایط اقتصادی مردم در کشور ما مناسب است هر چند که برخی داروها متاسفانه از سایر کشورها و با قیمت بالا وارد می شوند که باید کنترل شده و نرخ آن کاهش یابد. 

عضو هئیت رئیسه مجلس ادامه داد: امروزه با دولتی مواجه هستیم که متاسفانه هیچ نظارتی بر کنترل تورم ندارد و اکثر کالاهای اساسی نیز گران شده اند که این نشان دهنده ضعف مسئولان در این موضوع می باشد، متاسفانه در زمینه دارو مسئولان و سازمان هایی هستند که نمی توانند ۴ شرکت دارویی را کنترل نمایند آن وقت چگونه می خواهند با حذف ارز دولتی دارو و پرداخت مابه التفاوت آن به بیمه ای که برای گرفتن حق خود باید کفش آهنی داشته باشی و گرنه به حق خود نمی‌رسی این موضوع را کنترل نمایند تا به مردم آسیبی نرسد؟

به گزارش خبرگزاری خانه ملت وی در ایان افزود: در هر حال ارز دولتی به کالاهای دولتی و به خصوص دارو باید همیشه و در همه حال تخصیص یابد تا هزینه های دارو و درمان مردم افزایش نداشته باشد دولت و دستگاه‌های مسئول در زمینه دارو و درمان باید نظارت های خود را تقویت نمایند تا قاچاق و نشت دارو اتفاق نیفتد، وقتی حقوق در کشورمان بر اساس ریال می باشد چطور می شود قیمت کالاها و اجناس را با دلار مقایسه کرد! وقتی به دولت می گویند گرانی است می گوید دعا کنید وضعیت بهتر می شود؛ اگر ارز دارو حذف شود دارو گران می شود و آن موقع دولت می گوید دعا کنید وضعیت بهتر می شود.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.