آمادگی مجلس برای حمایت از ایده‌های نوآورانه حوزه تجهیزات پزشکی
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، محسن فتحی در رویداد آنلاین دوشنبه‌های استارتاپی صندوق نوآوری و شکوفایی با عنوان "دوشنبه‌های استارتاپی رویداد جذب سرمایه (Day-Demo) حوزه تجهیزات پزشکی" تجهیزات پزشکی به‌ویژه در پاندمی کرونا را از نیازهای مبرم کشور نام برد و افزود: این نیاز از گذشته در کشور وجود داشته است و علم توانسته در راستای رفع نیازها و بهبود سلامت جامعه گام بردارد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به اقدامات مناسب انجام شده در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات پزشکی در کشور گفت: خوشبختانه در این حوزه جوانان خلاق و استارتاپ‌ها وارد شدند و هر روز شاهد بروز توانمندی‌های آنها هستیم.

وی با اشاره به برگزاری دوشنبه‌های استارتاپی از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان اینکه این دوره از این رویداد در حوزه تجهیزات پزشکی است افزود: در این رویداد ۵ استارتاپ محصولات خود را که از نیازمندی‌های کشور هستند، معرفی خواهند کرد.

فتحی یکی از محصولات معرفی شده در این رویداد را در حوزه ناباروری نام برد و خاطرنشان کرد: جوان ماندن جامعه از تاکیدات مقام معظم رهبری است، ضمن آنکه مجلس در این زمینه پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهد.

به گزارش ایسنا عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در پایان از آمادگی مجلس برای همکاری با استارتاپ‌های حوزه سلامت خبر داد و گفت: علاوه بر مجلس دستگاه‌های مربوط نیز با وضع قوانین و اعطای تسهیلات از شرکت‌ها و استارتاپ‌ها حمایت می‌شود.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.