فراخوان تامین ملزومات و تجهیزات پزشکی-دستگاه اکسیژن خانگی و ماسک NIV
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، محمد مهدی علاالدین گفت: این فراخوان باتوجه به شرایط کنونی کشور متاثر از کرونا به منظور تبدیل و کنترل نیاز و قیمت بازار نسبت به تامین نیاز دستگاه اکسیژن خانگی و ماسک NIV ، به شرح ذیل منتشر می شود:
 
1_ از کلیه شرکت های فعال در حوزه تجهیزات پزشکی که تمایل به تامین دستگاه اکسیژن ساز خانگی و ماسک NIV دارند؛ دعوت می گردد درخواست رسمی خود را به انضمام مشخصات در قالب فرمت تعیین شده به پیوست بصورت نسخه فیزیکی و فایل در لوح فشرده CD به همراه مستندات لازم در خصوص پیشنهاد قیمت ارزی/ریالی، تاییدیه های فنی مربوط به محصول و اعلام زمان دقیق تحویل کالا در پاکت در بسته به دبیرخانه محرمانه حراست اداره کل تجهیزات پزشکی تحویل نمایند. به درخواست هایی که با فرمت دیگری ارسال گردند، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
 
2_ واردکنندگان و تولیدکنندگان ثبت شده و دارای کد IRC نیز می توانند در صورت تمایل در این فراخوان شرکت نمایند و در صورت ارائه پیشنهاد مناسب در اولویت قرار خواهند گرفت.
 
3_ شرکت‌هایی که در فراخوان تامین کالا بصورت فوریتی پذیرفته می شوند می بایست، ظرف مدت ۲ روز کاری پس از اعلام، مراحل لازم به منظور ثبت فوریتی کالا را طی نموده و نسبت به واردات ظرف مدت دو ماه اقدام نمایند.
 
4_ از آنجا که ارائه پیشنهاد قیمتی و ثبت درخواست به منزله ایجاد تعهد برای شرکت پذیرفته شده جهت تامین کالای فوریتی می باشد لازم است ضمن لحاظ دقت و ملاحظات لازم در خصوص تکمیل اطلاعات مورد نظر فرم تعهدنامه پیوست را تکمیل و بهمراه مدارک ارائه نمایند.
 
5_ شرکت های منتخب در فراخوان ضمن تکمیل فرم تعهدنامه "پیوست" می بایست

الف_ نسبت به انجام ثبت سفارش و انجام فرآیند های لازم به منظور صدور مجوز لازم تولید، واردات و ترخیص کالای منتخب در فراخوان اقدام و در صورت وجود هر نوع مشکل در هر کدام از مراحل کاری، مراتب را در اسرع وقت به اداره کل تجهیزات پزشکی اعلام نمایند.
 
همچنین در صورت عدم ترخیص کالا ظرف مدت مشخص شده، تمدید کد IRC فوریتی صرفا با تشخیص این اداره کل بوده و هیچ گوه حقی برای شرکت ایجاد نمی کند.
 
ب_ شرکت های منتخب در فراخوان می بایست پس از تولید و یا ترخیص کلیه اقلام با نظارت وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی کالا را توزیع نمایند.
 
6_ کلیه شرکت های پذیرفته شده موظف هستند در بازه های زمانی یک ماهه گزارش شرح اقدامات صورت گرفته را به آدرس ایمیل [email protected] ارسال نمایند.
 
7_ در صورت کوتاهی شرکت های پذیرفته شده در فراخوان در پیگیری تامین به موقع، سهمیه داده شده جهت واردات لغو و به متقاضیان دیگر ارائه خواهد شد و همچنین از شرکت آنها در فراخوان های بعدی ممانعت بعمل خواهد آمد.
 
8_ مهلت ارائه پیشنهادات و تحویل پاکت ها 1399/09/04 میباشد.
 
9_ در صورت هرگونه ابهام و سوال با شماره 63420 – 021 داخلی 255 سرکار خانم مهندس طباطبایی تماس حاصل فرمایید. وب‌دا

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.