لغو محدودیت های پذیرش و رسیدگی اسناد بیمه سلامت
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)،  محمدمهدی ناصحی در نامه ای به تمام مدیران کل بیمه های سلامت استان های کشور گفت: محدودیت‌های مربوط به پذیرش و رسیدگی اسناد و مؤسسات طرف قرارداد تا پایان سال جاری لغو می‌گردد. 

متن نامه مدیرعامل بیمه سلامت ایران به شرح زیر است: 

با توجه به مشکلات ناشی از بحران اپیدمی کرونا بر درآمد مؤسسات تشخیصی درمانی طرف قرارداد اعم از دولتی دانشگاهی و غیر از دولتی دانشگاهی و نیز ضرورت پذیرش و درمان بیمه‌شدگان نیازمند دریافت خدمات تشخیصی درمانی طرف قرارداد و جلوگیری از سردرگمی بیماران و کاهش تردد و مراجعات غیرضرور به آگاهی می‌رساند کلیه محدودیت‌های مربوط به پذیرش و رسیدگی اسناد مؤسسات طرف قرارداد تا پایان سال جاری لغو می‌گردد بدیهی است انتظار می‌رود کمافی‌السابق مدیریت منابع از طریق کنترل پروتکل‌ها و استانداردهای خرید خدمت و همچنین نظارت دقیق بر عملکرد مؤسسات طرف قرارداد به ویژه در موارد بستری و جلوگیری از ارجاع بیماران به خارج از مراکز درمانی جهت تهیه پروتز  و دارو و سایر موارد صورت پذیرد.

لازم به ذکر است دستورالعل تشویقی به‌منظور قدردانی از زحمات دانشگاه های علوم پزشکی و مؤسساتی که در مدیریت منابع تلاش نموده و همواره عملکرد آن‌ها در چارچوب اعتبارات ابلاغی بوده و درعین‌حال در خدمت‌رسانی به بیمه شدگان نیز اختلال ایجاد ننموده اند درحال تدوین بوده که به زودی ابلاغ خواهد شد. روابط عمومی سامان نظام پشکی

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.