وبینارهای آموزشی سازمان نظام پزشکی بسیار موفق بوده است
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، علیرضا سلیمی گفت: تاکنون در سال 1399 سازمان نظام پزشکی 35 وبینار آموزشی برای گروه‌های مختلف جامعه پزشکی برگزار کرده است. این برنامه‌ها روزهای پنج شنبه ساعت 10 صبح برگزار می شود و در همین هفته جاری هم با وجود تعطیلی و محدودیت‌های درنظر گرفته شده برنامه آموزشی ما به قوت خود باقی است. کیفیت بالای مطالب ارائه شده و کیفیت مناسب فنی و استمرار برنامه ها باعث شده این برنامه ها مورد توجه و وثوق قرار بگیرد. البته در برخی موارد به غیر از وبینارهای پنج شنبه ها در روزهای هفته هم وبینار برگزار شده است.

وی افزود: حالا وضعیت به گونه‌ای شده است که بلافاصله بعد از ثبت برنامه های سازمان نظام پزشکی در سایت آموزش مداوم، ظرفیت 150 نفره آن‌ها پر می‌شود و حالا تا انتهای آذرماه همه برنامه های سازمان نظام پزشکی پر شده است و امکان ثبت نام ندارد. باید از کلیه همکاران در معاونت آموزشی و اساتیدی که از گروه‌های مختلف بودند، تشکر کنم که برنامه هایی با کیفیت بالا و جذاب و بدون وجود مشکلات فنی و مسائل دیگر برای مخاطبانجامعه پزشکی ارائه کرده اند.

معاون آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پزشکی در خصوص تعیین موضوعات وبینارها گفت: ما براساس نیازسنجی‌های انجام شده، و تمرکز بیشتر بر گروه‌های پرمخاطب و البته درخواست‌های انجمن‌های علمی پزشکی، این برنامه‌ها را ترتیب داده‌ایم.»

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی علیرضا سلیمی در پایان اضافه کرد: با توجه به روند منظم و موفقی که سازمان نظام پزشکی در دوران سخت کووید 19 ارائه داده است از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخواست داریم که ظرفیت ثبت نام برنامه‌های آموزشی سازمان نظام پزشکی و سایر برنامه های موفق را افزایش دهد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.