یکپارچگی خدمات الکترونیک اولویت نظام سلامت است
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، سومین جلسه شورای هماهنگی سازمان‌های بیمه‌گر در سازمان بیمه سلامت ایران با حضور مصطفی سالاری، امیر نوروزی، حمیدرضا صفی خانی و محمد جهانگیری به منظور بررسی و هماهنگی اجرای نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک و حل مشکلات این برنامه برای ارائه خدمات یکپارچه توسط بیمه ها برگزار شد.

محمد مهدی ناصحی مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران در این جلسه روند اجرای نسخه نویسی الکترونیک در کشور را مثبت ارزیابی کرد و گفت: اعتقاد داریم که این اقدام نتیجه بخش خواهد بود، در واقع هر کدام از بیمه ها که در این راستا قدم بردارند در جهت حل مشکلات سازمانی، بیمه‌شدگان و ارائه دهندگان خدمت کمک خواهند کرد.

وی افزود: برای دقت و سرعت و هماهنگی بیشتر، وظایف تبیین شده بین سازمان‌های بیمه گر تقسیم شده است به طوری که براساس تصمیمات این کارگروه سازمان تامین اجتماعی مسئول پیگیری اجرای برنامه و سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح نیز وظیفه نظارت بر اجرا را بر عهده دارد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بیمه سلامت در این جلسه مدیران سازمان های بیمه‌گر و نظام پزشکی نظرات و پیشنهادات خود را به منظور اجرای هرچه بهتر برنامه مطرح کردند. بسته‌های تشویقی، هماهنگی بیشتر، به روز شدن و دسترسی آسان از سامانه‌های الکترونیک، از نکات مهم این جلسه بود.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.