فوت ۲۳ هزار تهرانی به دلیل کرونا
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، ناهید خداکرمی در صحن امروز شورای شهر درباره رویداد تهران 1400 گفت: این طرح از سوی کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با هدف ایجاد نشاط در شهر در اسفند سال 96 به تصویب رسید و در سال 97 و 98 هیچ اقدامی در این راستا صورت نگرفت. از اسفند 98 کشور درگیر ویروس کرونا شد و سرانجام روز گذشته لوگوی رویداد تهران 1400 با تمرکز در حوزه فرهنگی و اجتماعی مورد رونمایی قرار گفت.

وی افزود: قرار بوده که همه معاونت‌ها در این رویداد برنامه داشته باشند گفت: نوروز 1400 استثنایی است و تغییر قرن تا 100 سال دیگر تکرار نمی‌شود بنابراین شهرداری باید اقدامات گسترده‌ای با همکاری قسمت‌های مختلف این مجموعه انجام دهد.

عضو شورای شهر تهران از همه شهروندان، اصناف‌، بازاریان، هنرمندان و ورزشکاران خواست همه آثار خود را با لوگوی تهران 1400 مزین کنند و در اقلام تبلیغاتی این لوگو را روانه بازار کنند تا از این طریق شادی و نشاط به سطح محلات بیاید.

خداکرمی با تقاضا از مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شورای شهر نمی‌تواند نسبت به سلامت شهروندان بی‌تفاوت باشد مرگ 53 هزار ایرانی و 23 هزار تهرانی نشان می‌دهد باید تصمیمات عاجل و به روزی گرفت.

به گزارش فارس وی در پایان اضافه کرد: مجمع تشخیص مصلحت نظام با بررسی مجدد پیوستن به گروه اقدام مالی مقدمات ارتباط کشورها با نظام بانکی بین‌المللی را فراهم کند تا خریداری واکسن کرونا تسریع شود، در شرایطی قرار داریم که نمی‌دانیم بحران بعدی چیست و باید اقداماتی مناسب انجام داد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.