آغاز ثبت نام آزمون دستیاری تخصصی و فوق تخصصی پزشکی از امروز
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، سعید هاشمی نظری از آغاز ثبت نام ۲ آزمون وزارت بهداشت خبر داد و گفت: ثبت نام برای شرکت در چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی و سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیاری فوق تخصصی از روز شنبه ۶ دی ماه آغاز می شود.

رئیس مرکز سنجش آموش پزشکی ادامه داد: داوطلبان سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیاری فوق تخصصی و چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی تا ۱۳ دی ماه فرصت دارند در این آزمون‌ها ثبت نام کنند، سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیاری فوق تخصصی در روز پنجشنبه ۲ بهمن ماه ۹۹ و چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی پنجشنبه ۷ اسفند ماه ۹۹ و برگزار می‌شود.

وی افزود: داوطلبان می توانند از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۶ دی ماه تا روز شنبه ۱۳ دی ماه ۹۹ از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی Sanjeshp.ir در آزمون ثبت نام کنند همچنین دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون پذیرش دستیار تخصصی دوره چهل و هشتم "سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱" همزمان با ثبت نام منتشر می شود، متقاضیان لازم است که ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را مطالعه و در صورت واجد شرایط بودن، نسبت به پرداخت هزینه خرید کارت اعتباری ثبت نام در آزمون اقدام کنند و سپس مراحل بعدی را به انجام برسانند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان هاشمی نظری در پایان گفت: همچنین با توجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواست ها به صورت الکترونیکی، متقاضیان در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد ثبت نام و قوانین فقط از طریق ارسال فرم تماس با مااقدام کنند. پاسخگویی از طریق تماس تلفنی انجام نخواهد شد، بر این اساس ثبت نام در آزمون فوق به صورت اینترنتی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس sanjeshp.ir صورت می گیرد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.