مسوولان در خصوص استخدام کادر درمانی و بهداشتی اقدام عاجل انجام دهند
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، علی اصغر باقرزاده در جلسه علنی امروز "یکشنبه" مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: مسئولان مربوطه نسبت به عمل به منویات و توصیه های مقام معظم رهبری درباره حوزه سلامت و استخدام کادر درمانی و بهداشتی اقدام عاجل کرده و همچنین بیانات اخیر ایشان درباره روز پرستار را اجرایی کنند.

نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با انتقاد از لایحه بودجه ۱۴۰۰ گفت: این لایحه از نظر تراز و تعادل فاقد استحکام است و کسری تراز عملیاتی آن افزایش یافته است. همچنین میزان فروش نفت در لایحه سال آینده دور از واقعیت بوده و اصلاحات لازم در جداول بودجه و تبصره های آن پس از ابلاغیه مقام معظم رهبری اعمال نشده است.

به گزارش ایسنا وی در پایان افزود: انتظار می رود در تدوین بودجه واقعیات مدنظر قرار گیرد. همچنین در شرایطی که استان مازندران بیشتر ایام سال میزبان ۴ برابر جمعیت بومی استان است و خدمات ملی و کشوری ارائه می دهند، حتی به اندازه سرانه جمعیتی استان نیز از بودجه عمرانی بهره مند نیست و در بودجه تقدیمی ضریب پیش بینی بودجه عمرانی آن نه تنها افزایش نیافته، بلکه نسبت به سال های گذشته کاهش یافته است.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.