سامانه "نقشه هوشمند" به منظور تسهیل در روند درمان بیمه شدگان طراحی شد
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، محمد حسینی گفت: نقشه هوشمند درمان‌یاب که برای تسهیل روند درمانی بیمه شدگان بیمه سلامت تعریف شده است از خدمات بیمه سلامت  است.

وی افزود: سال‌های گذشته به دلیل تماس های بسیار با سازمان بیمه سلامت این سازمان تصمیم گرفت تا با طراحی یک سامانه و یا اپلیکیشن با عنوان "نقشه هوشمند" روند درمان بیمه شدگان را تسهیل کند، این نقشه صرفا برای بدست آوردن اطلاعات مراکز درمانی، پزشک، بیمارستان‌ها و داروخانه‌های بخش دولتی و خصوصی کاربرد دارد.

مدیرکل بیمه سلامت استان تهران ادامه داد: اپلیکیشن نقشه هوشمند بیمه سلامت را می توان در مرورگرها و یا نرم افزارها جستجو و آنها را دانلود کرد، متاسفانه این نرم افزار در یک بازه طولانی بدلیل برخی مشکلات در دست تعمیر قرار گرفت اما خوشبختانه با همت تلاشگران این سازمان مشکلات هوشمند سازی برطرف شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان حسینی در پایان گفت: امیدواریم با این دستاوردهای مهم روش‌های احتمالی بهم ریختگی‌ها ناشی از عدم هوشمندسازی در بخش نظام بیمه‌ای سلامت کاهش یابد، چنانچه سرویس های مربوط به خدمات اینترنتی ستاره دار قطع می شود، عدد ۱۱۰ را به شماره ۱۰۰۰۱۴۳ پیامک کرده تا مشکل سریعا بررسی شود.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.