کرونای انگلیسی به تمامی کشورها وارد شده است
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، حسینعلی شهریاری در مورد ورود کرونای انگلیسی به کشور با بیان اینکه سرعت انتشار این ویروس بسیار بالا است گفت: هر نوع کرونایی که وارد کشور شود نباید برای ما فرقی کند بلکه مردم باید همچنان استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی را مورد توجه جدی قرار دهند.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما به عنوان کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در نامه‌ای خطاب به مسئولان ذی‌ربط نسبت به انسداد مرزها و جلوگیری از ورود مسافران اروپایی به کشور و قرنطینه آنها هشدار دادیم.

وی افزود: با توجه به ارتباطات کشورها، کرونای انگلیسی به تمامی کشورها وارد شده است، باید اقدامات ضروری و مراقبت‌ها برای کنترل ویروس جدید مورد توجه قرار گیرد خوشبختانه با اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی توسط بسیج و همچنین رعایت پروتکل‌ها آمار فوتی و مبتلایان کرونا در حال کاهش و مرگ و میرها به حدود 100 نفر رسیده است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت شهریاری در پایان گفت: مردم باید مانند گذشته پروتکل‌های بهداشتی را رعایت و فکر نکنند کرونا تمام شده است، با رعایت پروتکل‌ها توسط مردم زنجیره ویروس کرونا قطع خواهد شد و بر کرونا غلبه خواهیم کرد، واکسنی که ساخته شده برای کرونای فعلی است البته ممکن است بر روی کرونای انگلیسی تاثیر داشته باشد اما میزان آن مشخص نیست.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.