جمعه، مهلت نام‌نویسی در آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی در تاریخ ۱۶ دی ماه ۹۹، اطلاعیه‌های اصلاحی ۲۱ و ۲۴ دی ماه ۹۹ با توجه به اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اصلاحات جدید مربوط به دفترچه راهنمای مذکور، به شرح ذیل اعلام می‌شود.

به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا روز پنجشنبه- ۲۵ دی ماه- برای ثبت‌نام اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا پایان فردا -جمعه مورخ ۲۶ دی- نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

ضمناً باتوجه به اصلاحات اعلام شده مقرر گردید امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت‌نام اقدام نکرده‌اند، ایجاد شود.

بنابراین متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و مندرجات اطلاعیه‌های فوق و همچنین این اطلاعیه، در صورت تمایل تا مهلت در نظر گرفته شده -روز جمعه- به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور  (اینجا) مراجعه، و نسبت به ویرایش اقدام کنند.  لازم به تاکید است مهلت اعلام شده به هیچ وجه قابل تمدید نیست. لذا ضرورت دارد متقاضیان در زمان تعیین شده نسبت به ثبت نام و یا ویرایش اقدام کنند. ایرنا

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.