افزایش تعرفه‌های پزشکی نباید همچون سال‎های گذشته صورت گیرد
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، سید محمد پاکمهر در مورد ارسال نامه‌ای از سوی رییس سازمان برنامه و بودجه به معاون اول رییس جمهور پیرامون ضرورت بازنگری تعرفه‌های پزشکی بخش خصوصی در دوران شیوع کرونا، گفت: تغییر تعرفه‌های پزشکی باید توسط شورای عالی تعرفه صورت گرفته و این موضوع از این طریق مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

مردم و پزشکان همزمان از شیوع کرونا آسیب دیدند

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: مجلس شورای اسلامی و سازمان نظام پزشکی نیز نماینده‌ای در شورای عالی تعرفه دارند که در این زمینه تصمیم می‌گیرند.

وی تصریح کرد: بسیاری از مراکز درمانی تحت پوشش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و بخش خصوصی در زمان شیوع بیماری کرونا متضرر شده‌اند، اما این آسیب تنها به حوزه بهداشت و درمان وارد نشده است، بلکه وضعیت اقتصادی و معیشت مردم را هم تحت تاثیر قرار داده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: ما نمی‌توانیم در این شرایط که منابع درآمدی مردم افزایش پیدا نکرده است یک طرفه تصمیم بگیریم و به دلیل متضرر شدن پزشکان، تعرفه ها را بدون اینکه وضعیت اقتصادی مردم را در نظر بگیریم، افزایش دهیم.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: افزایش تعرفه‌های پزشکی نباید همچون سال‎های گذشته صورت بگیرد، بلکه باید برای تحقق این امر یک ترازی در نظر گرفته شود که در پی آن مردم در پرداخت‌های هزینه‌های درمانی با مشکل مواجه نشوند، بنابراین باید در این زمینه به گونه‌ای تصمیم گیری شود که هم مردم بتوانند هزینه‌های درمانی را بپردازند و هم مراکز درمانی روی پای خود بایستند. خانه ملت

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.