امروز، آخرین مهلت ثبت نام در آزمون دستیاری پزشکی
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، سعید هاشمی نظری با اشاره به تمدید ثبت نام آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی گفت: مرکز سنجش آموزش پزشکی به منظور ارائه تسهیلات به داوطلبانی که تاکنون نسبت به ثبت نام در چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی اقدام نکرده اند، مهلت ثبت نام را تمدید کرده است و داوطلبان می‌توانند ساعت ۲۴ امروز شنبه چهارم بهمن ۹۹ در این آزمون ثبت نام یا اطلاعات قبلی خود را ویرایش کنند.

رئیس مرکز سنجش پزشکی با اشاره به آمار ثبت نام کنندگان در آزمون دستیاری پزشکی گفت: در فرصت‌های گذشته برای ثبت نام، تعداد ۱۱ هزار و ۸۵۱ نفر در چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی ثبت نام کرده اند.

هاشمی نظری گفت: چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی پنجشنبه ۷ اسفند ۹۹ برگزار می‌شود. به منظور ارائه تسهیلات به داوطلبانی که تاکنون نسبت به ثبت نام اقدام نکرده اند مهلت ثبت نام چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی برای بار سوم تمدید شده است.

وی ادامه داد: همچنین دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون پذیرش دستیار تخصصی دوره چهل و هشتم (سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱) همزمان با ثبت نام منتشر شده است.

هاشمی نظری بیان کرد: متقاضیان لازم است که ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را مطالعه و در صورت واجد شرایط بودن، نسبت به پرداخت هزینه خرید کارت اعتباری ثبت نام در آزمون اقدام کنند و سپس مراحل بعدی را به انجام برسانند.

رئیس مرکز سنجش پزشکی افزود: همچنین با توجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواست ها به صورت الکترونیکی، متقاضیان در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد ثبت نام و قوانین فقط از طریق ارسال فرم تماس با مااقدام کنند. پاسخگویی از طریق تماس تلفنی انجام نخواهد شد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.