تیم سلامت باید حمایت شود
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، عباسعلی کریمی در نشست مدیران دانشکده مامایی و پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تهران، با اشاره به تغییرات جهش یافته ویروس کرونا و موج همه‌گیری آن در برخی کشورهای اروپایی، گفت: مجموعه نظام سلامت در شرایطی که هنوز در حال جنگ و تحت بمباران هستند، باید به تجهیزات روز مسلح شوند و افرادی که این سپاه را هدایت می‌کنند، از خانه‌های بهداشت در یک روستا گرفته تا مراکز بهداشتی درمانی و مراکز فوق تخصصی، همگی همچون رزمندگان دفاع مقدس از احترام برخوردار باشند.

وی افزود: امروز کار بسیار خطرناک‌تر از گذشته است چرا که در گذشته دشمن را از روبرو می‌دیدم و امروز دشمن را نمی‌بینیم و ممکن است در هر زمان و به هر شکلی به ما حمله کند.

کریمی بر لزوم حمایت از تیم نظام سلامت تاکید کرد و آن را امری ضروری و در راستای مصلحت کشور دانست و گفت: در شرایطی که احتمال همه‌گیری مجدد ویروس وجود دارد، اگر تیم نظام سلامت پشتوانه، اسلحه و حمایت نداشته باشد و خدای نکرده از داخل مورد هجمه قرار بگیرد، قطعاً نمی‌تواند فشار مضاعفی را تحمل کند و در این شرایط ممکن است جامعه آسیب ببیند.

وی افزود: در شرایط کنونی همه در یک کشتی نشسته‌ایم و اگر این کشتی آسیب ببیند، همگی نابود می‌شویم. این ویروس تا کنون مدل‌های مختلفی داشته و دوستان هر کجا هستند باید دفاع کنند، تا لشکر مدافعین سلامت بتواند، جامعه را به سلامت از آن عبور دهند. مهر

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.