آزمون‌های پزشکی اسفند ماه در تاریخ مقرر برگزار خواهند شد
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، علی اکبر حقدوست با توجه به درخواست ها و برخی اعتراض های برخی داوطلبان در نامه ای اعلام کرد که آزمون‌های وزارت بهداشت شامل آزمون جامع علوم پایه، پره انترنی و جامع داروسازی در تاریخ مقرر برگزار خواهد شد.

جناب آقای دکتر زالی فرمانده محترم مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران
جناب آقای دکتر سهراب پور معاون محترم آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی تهران
جناب آقای دکتر ثمینی معاون محترم آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی مشهد
دبیران محترم انجمن صنفی دانشجویان

سلام و ادب

در پاسخ به نامه های ارسالی در خصوص آزمون جامع علوم پایه و پیش کارورزی به استحضار می رسد این معاونت به جد اهتمام به حفظ سلامت دانشجویان را داشته و در صورت اعلام خطر توسط ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، قطعا برنامه های خود را طبق مصوبات تغيير خواهد داد اما با توجه به رصد وضعیت موجود به نظر می رسد با رعایت حداکثری پروتكل ها، خطر شرکت در امتحان قابل توجه نیست.

در همین راستا مدیریت شده است که دانشجویان برای شرکت در امتحان حداقل مسافرت بین شهری را داشته و شیوه برگزاری با رعایت پروتکل ها باشد تا سلامت دانشجویان عزیز به بهترین شکل ممکن حفظ شود.

متاسفانه در دو هفته گذشته فضاسازی صورت گرفته در فضای مجازی نشان می دهد که دغدغه اصلی گروهی از معترضين لغو کامل امتحان به بهانه ترس از کرونا است و لذا انتظار می رود همه افراد دلسوز و دغدغه مند آموزش تلاش نمایند تا دانشجویان را توجیه نمایند که عوارض تاخير و یا حذف امتحانات جامع در این شرایط، بسیار سنگین تر بوده و همه موظف هستیم اجرای قوانین و مقررات آموزشی را محترم بشماریم.

اعمال تغيير در برنامه های اصلی آموزش که از ماهها قبل تعيين شده در آخرین روزها، باعث اغتشاش و بی ثباتی مدیریت آموزش و القاء این مفهوم می شود که با فضاسازی می توان برنامه ها را تغيير داد که قطعا این پیام بسیار منفی است و نباید اجازه چنین اثرگذاری را فراهم آورد.

علی اکبر حق دوست
معاون آموزشی وزارت بهداشت

باشگاه خبرنگاران جوان

پایان پیام/

1 نظر

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.