اقدامات فوری برای خرید واکسن کرونا صورت گیرد
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، متن نامه جلیل رحیمی جهان آبادی به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر نمکی با سلام و احترام؛

ضمن قدردانی از زحمات ارزشمند حضرتعالی و کادر بهداشتی و درمانی کشور در راه حفظ سلامت مردم باستحضار حضرتعالی می‌رساند آمار روبه رشد آلودگی افراد به کرونای جهش یافته انگلیسی و نیز تجربه تلخ سال گذشته در عدم قرنطینه استان‌ها، شهرها و مناطق آلوده و روند بسیار نامناسب واکسیناسیون و خرید واکسن که قابل قیاس با حتی فقیرترین کشورهای جهان نیز نیست باعث شرمندگی همه مسئولان است و بدون شک برای حضرتعالی و هر ایرانی غیرتمندی چه مسئول و چه غیر مسئول قابل پذیرش و قابل درک نیست.

همه ما وظیفه داریم از جان، مال و ناموس ملت دفاع کنیم و به هر نحو ممکن و با هر مبلغ مالی لازم برای خرید واکسن و واکسیناسیون سریع مردم قبل از رسیدن به تلفات چند هزار نفری روزانه در دور جدید ابتلا به میروس جهش یافته کرونا، اقدام عاجل و لازم را بعمل آوریم.

به عنوان نماینده ملت ایران و عضوی از قوه مقننه از حضرتعالی درخواست دارم گزارش دقیق از واکسیناسیون، خرید واکسن، روند ادامه این کار و برنامه دقیق حفاظت از جان مردم را جهت اطلاع و استحضار مردم عزیز اعلام کنید.

بدیهی است در صورت تداوم این روند نامناسب واکسیناسیون، در دفاع از حقوق مردم و حفظ سلامت آنها تعارف نداشته و اگر لازم باشد از اختیارات خود به عنوان نماینده مردم بهره‌گیری کرده و استیضاح رئیس جمهور و حضرتعالی را پیگیری خواهیم نمود از خداوند متعال توفیقات حضرتعالی و همکاران شما را از خداوند متعال مسالت دارم. ایسنا

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.