ثبت نام کارشناسی ارشد پزشکی تمدید می‌شود
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، سعید هاشمی نظری با اشاره به اتمام فرصت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۱۴۰۰ از  تمدید مهلت ثبت نام در آزمون خبر داد و گفت: زمان ثبت نام به پایان رسیده است، اما این زمان تمدید خواهد شد و زمان تمدید آن پس از نهایی شدن اعلام می‌شود. 

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی ادامه داد: ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال ۱۴۰۰ "سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰" از چهارشنبه ۶ اسفند آغاز شد و ۱۶ اسفند به پایان رسید، آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال ۱۴۰۰ "سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰" در روزهای ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

وی افزود: تعداد ۵۵ هزار و ۶۱۱ نفر در آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال ۱۴۰۰ "سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰" ثبت نام کرده‌اند که این تعداد نسبت به سال گذشته با کاهش روبرو شده است، در آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال ۱۳۹۹ تعداد ۸۱ هزار و ۱۷ نفر ثبت نام کرده بودند که حدود ۴۹ هزار و ۱۰۲ نفر کارت ورود به جلسه خود را دریافت کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان هاشمی نظری در پایان گفت: دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی منتشر شده است و ظرفیت اولیه در رشته‌های علوم پزشکی و در دو گروه عادی و شهریه پرداز حدود ۴ هزار نفر است.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.