منابع برای رفع مشکلات واکسن کرونا پیش بینی شده است
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، حسینعلی شهریاری در حاشیه نشست ستاد کرونای تهران با محوریت واکسن کرونا در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا ردیف خاصی در بودجه ۱۴۰۰ برای واکسن کرونا در نظر گرفته شده است گفت: به خصوص برای موسسه رازی که مشکلاتی داشت، منابعی پیش بینی شده که کار تسریع شود.

وی افزود: این موضوع مختص موسسه رازی نیست و باید به سمت و سویی برویم که مشکلات تمام شرکت های دانش بنیان را برطرف کنیم تا تولید داخلی و سپس صادرات در این زمینه داشته باشیم.

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در خصوص اینکه آیا ارز ۴۲۰۰ تومانی پابرجا است گفت: این نوع ارز پابرجاست و اولویت ارزی ابتدا برای دارو و تجهیزات پزشکی و بعد کالای اساسی است.

شهریاری در خصوص مشکلات نسخه های الکترونیکی گفت: طبق قانون برنامه پنجم و ششم باید به سمت نسخه های الکترونیکی می رفتیم، ولی زیرساخت های این موضوع کامل نیست و به تدریج باید این اتفاق انجام گیرد.

به گزارش ایرنا وی در پایان اضافه کرد: مشکلات این موضوع را باید به تدریج برطرف کنند و قطعا باید محقق شود. این موضوع علاوه بر اینکه به نفع مردم است، سبب کاهش مصرف منابع هم می شود، مردم نارضایتی های خود را به ما اعلام می کنند و بیمه های تامین اجتماعی، سلامت ایرانیان و نیروهای مسلح باید به تدریج زیرساخت های نسخه الکترونیکی را فراهم کنند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.