نه هرکه سر بتراشد، قلندری داند
برادر عزیز، چون تیغ بدست آری مردم نتوان کُشت. چگونه بدون تحصیلات مرتبط به خوداجازه دخالت در امری تخصصی را داده اید که تبعات آن را همکاران پزشک من به وحشتناکترین شکل از قبیل تاخیر در درمان علمی سرطان یا پیشرفت بیماریهای قابل کنترل در بیمارانی که داروهای خود را به دستور کسانی که شما آنان را طبیب خوانده اید قطع نموده اند به کرات دیده اند؟

به نمایندگان محترم پیشنهاد دهنده این طرح و سایر نمایندگان محترم مجلس هشدار می‌دهیم که تصویب چنین طرحی، قطعا مسئولیت اصلی خون و دین افرادی که با مداخله افراد غیرپزشک در امور سلامت، جان خودرا از دست می‌دهند یا دچار عارضه می‌شوند را بر ذمه آنان خواهد گذاشت. 
مضاف بر آنکه بسیاری از مجتهدین حوزه نیز چنین مداخلاتی در امر تخصصی سلامت آن هم به استناد آیات و احادیثی که سندیت بسیاری از آنها مورد سوال است را نادرست اعلام کرده‌اند.

از سوی دیگر برخی مسئولین قوه مجریه ظاهرا به دروغگویی و ایراد وعده سرخرمن عادت کرده اند. از یک سو تکلیف تهیه واکسن کرونا به میزان کافی هنوز نامعلوم است و از سوی دیگر برخلاف وعده های داده شده، همه کارکنان درمانی تا پایان اسفند ۹۹ واکسینه نشده اند؛
از دیگر سو اولویت بندی‌های اعلام شده طبق شنیدهها رعایت نشده و از واکسنهای وارد شده به روش قطره چکانی برای افراد فاقد اولویت استفاده گردیده و مسئولین وزارت بهداشت خود را موظف به ارائه هیچ توضیحی در این موارد نمی بینند.

ظاهرا فقط ما اشتباهی فکر می‌کنیم که مسئولان و نمایندگان حسب وظیفه باید دلسوز جامعه باشند و اقدامات عاقلانه و درست و به نفع مردم را مدنظر قرار داده و اجرا نمایند.

گفت آنچه یافت می‌نشود، آنم آرزوست...

۳ فروردین ۱۴۰۰

پایان پیام/

2 نظر

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.